יום שישי, 11 בנובמבר 2011

פוסט ראשון... מתרגשת


זהו.. סוף אחרי אינספור עיכובים ודחיות שנבעו בעיקר מחוסר זמן פנוי אני מתיישבת לכתוב את הפוסט הראשון שלי. שמי דפי ואני מכורה - מכורה קשות לכל מה שקשור באיפור ובטיפוח. ההתמכרות החלה אצלי בגיל ההתבגרות כשקיבלתי לבת המצווה את הצללית הראשונה. מאז הצטברו אצלי מאות מוצרי איפור. בתקופת הצבא דעך קצת הדחף ובמשך כמה שנים הצטמצם האוסף שלי וכמות הרכישות.

לפני כשנה ברגע של שעמום חיפשתי סרטון הדרכה ביו טיוב למריחת אייליינר ולמרבה ההפתעה גיליתי עולם שלם שלא ידעתי על קיומו. מאותו יום נחשפתי לכמות עצומה של סרטונים, בלוגים בנושא וביוטי גורו'ס למיניהם ואפשר לומר שהתאהבתי מחדש. הידע שרכשתי דרך האינטרנט שינה המון אצלי מבחינת המוצרים שאני רוכשת וטכניקות האיפור שלי.
לאחר זמן ממושך של שיטוטים ברחבי הרשת חשבתי שהגיע הזמן לשתף גם במחשבותיי והגיגי בנושא וכך נולדה לה ה - Candy Shop.

אז יאללה בואו נתחיל, מקווה שתהנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה