יום שבת, 1 בדצמבר 2012

תגלית מפתיעה

אז באחד הפוסטים הקודמים כתבתי כאן שכנראה בקרוב אצטרך למצוא תחליף לקולורסטיי האהוב שלי בשל שינוי מדיניות הניסויים של היצרנית שלו, רבלון. הקולורסטיי שלי אזל מוקדם מהצפוי וכך בחשש רב ניגשתי לחפש לו תחליף ראוי. מאחר והיצע החברות מהן אני רוכשת מוצרי קוסמטיקה הצמטצם מאוד בעקבות הגילויים החדשים, החלטתי לתת צ'אנס למייק אפ של אחת החברות הישראליות. קרליין הייתה הבחירה הראשונה שלי, בעיקר בגלל השינויים הרבים שעברה החברה בתקופה האחרונה והשיפור הניכר באיכות ובמגוון המוצרים.

ניגשתי לסניף סופר פארם הקרוב לביתי שם התאימה לי דיילת קרליין חביבה (ותאמינו לי...קשה לסחוט ממני מחמאות בהקשר הזה) מייק אפ בגוון 607 - TAN, מסדרת Stay Long.



המייק אפ מגיע, כמו שאני אוהבת, באריזת משאבה מה שהופך את השימוש לאסתטי ונעים הרבה יותר, כמו גם מונע בזבוז של חומר. המרקם שלו סמיך למדי וצריך לעבוד איתו מהר מאוד כי הוא נוטה להתקבע על הפנים במהירות.


כשרכשתי את המייק אפ חששתי שהגוון עשוי להיות מעט בהיר עבורי כיוון שאני עדיין שזופה מהחופשה האחרונה שלי, אבל אחרי כמה דקות הוא מתחמצן ומתכהה מעט כך שהוא מתאים בצורה נהדרת לגוון העור שלי.
רמת הכיסוי גבוהה אך לא גבוהה כמו זו של הקולורסטיי. הוא מכסה פגמים ואדמומיות אך עדיין ניתן להבחין בעור מציץ מבעד למייק אפ ואני אוהבת את התוצאה הזו מאוד.



הגימור שלו הוא מאט לחלוטין, מה שלא מפריע לי כלל. אני מעדיפה להוסיף הברקות באמצעות היילייטרים באזורים בהם אני מעוניינת בברק, ולא להבריק בכל הפנים לאחר הנחת המייק אפ. מי שאוהבת מייק אפ עם גימור "חי" דוגמת ה - Healthy Mix של בורז'ואה כנראה לא תתחבר אליו.


ההבטחה על גבי המוצר עצמו היא ל"מראה חיוני ורענן ל - 18 שעות". אז אמנם לא ניסיתי במשך 18 שעות, אני לעולם לא משאירה מייק אפ עליי יותר מ 8-9 שעות, אך בכל פעם שהשתמשתי בו, הוא נשאר במקום עד שהחלטתי להסיר עם מסיר איפור ונראה היה שהוא מסוגל לעמוד בהבטחה.
כמו שניתן לראות בתמונה מטה כמות מעטה של חומר מספיקה לכיסוי שטח נרחב (אפשר עוד להמשיך לטשטש מעבר למה שנראה בתמונה) ולחיצה - שתיים מספיקות עבורי כדי לכסות את כל שטח הפנים.









לסיכום, המוצר הזה הפתיע אותי בגדול. הייתי בטוחה שאצטרך לחפש ולהתנסות בהרבה מוצרים עד שאמצא מייק אפ שיתאים לי וישמש תחליף ראוי למוצר שהשתמשתי בו בנאמנות במשך 5 שנים ומסתבר שלא הייתי צריכה לחפש יותר מדי. אני משתמש ב - stay long על בסיס יומיומי ומרוצה מאוד מהתוצאה.

מחירו הרגיל של המייק אפ (כפי שמופיע על המדבקה בתמונה) הוא 166.41 ש"ח אני רכשתי אותו במבצע תמורת 69.99 מה שהופך את כל העסק להרבה יותר מלבב :).

זו הייתה המלצה קצרצרה, מקווה שנהניתן לקרוא וכמו תמיד אני כאן במייל או בתגובות לכל שאלה או הערה שיש לכן.
שבוע טוב לכולן......



8 תגובות:

  1. היי

    אשמח לשמוע מה הגוון ברבלון/מאק כדי לקבל פחות או יותר פרספקטיבה על הגוונים.

    תודה על ההמלצה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הגוון האחרון של קולורסטיי שנמצא ברשותי הוא - 350 Rich Tan אבל אני לא בטוחה כמה זה יעזור לך כי הוא יותר בהיר מהקרליין (את stay long רכשתי כי הקולורסטיי היה לי בהיר מדי אחרי שהשתזפתי בחופשה).
      בכל מקרה האופציה הכי טובה (אם כי בדר"כ לא הכי כיפית) היא ללכת ולנסות אותו בפפארם ולהעזר בנציגות :/

      מחק
  2. תודה על הסקירה! אני כבר הרבה זמן רוצה לקנות את מייקאפ care&glow של קרליין אבל לא מצאתי מבצע טוב (1+1 לא נחשב מבצע טוב מבחינתי)

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף :)... האמת שעם המבצעים זה hit & miss אם זה לא דחוף לך תחכי למבצע שווה.

      מחק
  3. נראה שקרליין עברו שינוי לטובה בשנה האחרונה- אם מישהו היה אומר לי בעבר שמסיר איפור העיניים שלהם יהיה הטוב ביותר שניסיתי, ושסדרות הסמקים והמברשות החדשות שלהם תהיינה מעולות, לא הייתי מאמינה.
    ועכשיו עם המייק אפ הזה, שנשמע מצוין, בכלל כל הכבוד להם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לגמרי חושבת כמוך.... ובטח ובטח כשהמוצרים שלהם לא מנוסים על בעלי חיים הם הפכו לאחת החברות שנמאות אצלי בראש הרשימה כשאני קונה מוצר איפור חדש.

      מחק
  4. לחיצה - שתיים? זה המון!
    אני בת 42 ומשתמשת במייקאפ הזה. חצי לחיצה מספיקה גם לפנים וכם לצוואר. והאמיני לי שבגילי יש יותר מה להסתיר.
    העור כן נשאר טיפה מבריק ואני זקוקה לטיפה של פודרה כדי להסיר את הברק.
    כנראה שכל אחת חווה מוצרים שונה (וזה נכון לגבי כל דבר!!!).
    מסכינה לחלוטין לגבי דבר אחד בלבד, אני לא מחליפה את המייקאפ הזה. הוא פשוט טוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. את אכן צודקת, כל אחת חווה מוצרים באופן שונה. גם אני למדתי על בשרי שלא כל המלצה של בלוגרית אחרת עובדת בשבילי ולכן תמיד מומלץ לנקוט משנה זהירות :)
      בכל מקרה... אצלי לחיצה וחצי זו הכמות והעור ממש מאט (אגב אני חושבת שיש שני סוגים. שלי מתאים לעור מעורב אז אולי זו הסיבה להבדלים).

      מחק