יום רביעי, 11 בינואר 2012

Revlon Haul

היי כולם,
נעדרתי כבר יותר משבוע. עוד מעט מתחילה תקופת בחינות ועכשיו זה הסטרס של לפני, עבודות, מצגות וכולי...
אז אני מתנצלת מראש אם תדירות העדכונים שלי כאן תפחת קצת בזמן הקרוב.

לעניינינו... המוצרים שאסקור בפוסט הזה נרכשו לפני כמה חודשים (אני לא זוכרת במדויק מתי) במבצע שהיה בניו  פארם על כל מוצרי האיפור העממיים: קנה 2 קבל 3 מתנה!! כשאני רואה מודעות כאלה, אני רק מחפשת את ההזדמנות הקרובה להגיע לפארם הקרוב (מכורה או לא מכורה?).
עד שרכשתי את המוצרים הבאים, המוצרים היחידים של רבלון שהיו ברשותי הם מייק אפ וסומק מסדרת קולורסטיי, ומשניהם הייתי מאוד מרוצה, כך שחשבתי לי שזו הזדמנות מצויינת להתנסות בעוד מוצרים של המותג.


אז כמו שניתן לראות, רכשתי 5 מוצרים: מייק אפ, ברונזר ושלושה שפתונים.
על המייק אפ כבר דיברתי בפוסט המייקאפים שלי בהרחבה, ולכן למי שלא קרא, תקציר הפרקים הקודמים בשתי מילים - לא אהבתי. אין לו שום קשר מבחינת האיכות לקולורסטיי המקורי ואני משתמשת בו רק כשממש אין לי כוח להתאפר.
הגוון שבתמונה הוא מספר 70.



גם הברונזר התגלה כאכזבה מבחינתי....התמונה לא משהו, אבל אפילו סווצ'ים לא צילמתי כי פשוט לא רואים אותו עליי. הגוון שרכשתי הוא מספר 1  - Natural Bronze והוא היחיד שהיה בסטנד של רבלון. 
חיפשתי ברונזר והאריזה נראית כמו זו של הסומק שברשותי שאני כן אוהבת, לכן תיארתי לעצמי שאוהב גם אותו אבל לא כך היה. אז כמו שאמרתי הפיגמנט שלו לא נראה עליי כמעט וזו עיקר הבעיה מבחינתי, אבל גם המרקם פודרתי מדי ואני מוצאת שאין לי בו שימוש.
בהזדמנות זו אשמח לקבל מכן המלצות לברונזרים שווים :)

 
מלמעלה למטה: Soft Rose, Blush, Pink in th afternoon

 ועכשיו הגענו לחלק הטוב שברכישה הזו - השפתונים. שניים מהם מסדרת colorburst והם פשוט מעולים!! קרמיים ונמרחים בקלות, מלחחים את השפתיים ואפילו העמידות שלהם לא רעה בכלל. שני הגוונים שברשותי הם: Blush (מס' 35) - גוון נודי ורוד מעולה, ו - Soft Rose (מס' 40) שכשמו כן הוא והוא החביב עליי מבין השלושה. יש לו מראה של Lip Stain כאילו אכלתי ארטיק דובדבן.
גם האריזה שלהם חמודה מאוד (וזה בדרך כלל משהו שלא מלהיב אותי במיוחד).
השפתון השלישי הוא מסדרת super lustrous בגוון 415 - Pink in th afternoon, שהוא למעשה ורוד בייבי.
התקופה שבה קניתי אותם הייתה תקופה של וורודים ורואים את זה בגוונים.
לסיכום אחלה שפתונים ואני בהחלט אנסה עוד גוונים בהמשך.

בגלל שהמוצרים נרכשו מזמן ובמבצע אני לא זוכרת את המחיר המדויק של כל אחד ואחד מהם, אבל אני זוכרת שבזמנו עשיתי את החישוב שכל מוצר יוצא לי בסביבות ה - 50 ש"ח (אז משהו כמו 250 ש"ח סה"כ) שזה מחיר משתלם לכל הדעות - טוב אני לא יודעת אם לכל הדעות אבל לדעתי המעוותת כן ;).
חברת רבלון נמצאת ברשימת החברות הטובות של PETA שאינן מבצעות ניסויים בבע"ח.

זהו זה הגענו לסיום, אני רוצה להתנצל אם אני קצת משעממת אתכם במבחר של המותגים שאני סוקרת כאן. הסיבה של המגוון המצומצם שנסקר עד כה, היא שאני לא רוכשת לעצמי מוצרים של חברות אשר מבצעות ניסויים בבעלי חיים ולצערי ההחלטה הזו מצמצמת את טווח הבחירה שלי. לאט לאט אני מגלה עוד מותגים מצויינים שנמצאים ב"רשימות הטובות" ולכן בהמשך תקבלו גם סקירות על מותגים נוספים.

2 תגובות:

  1. מי שמשתעמם לא נשאר עד הסוף. אני כאן. לא פחות מהמלצות על מוצרים שווים, טוב לגלות מה לא לקנות אז תודה.

    כמוני כמוך רק לאחרונה אני בחיפוש אחרי ברונזר. מחפשת להתחיל במשהו נחמד וזול, אם אתחבר אז אעלה כיתה.

    המוצרים של רבלון טובים מאוד יחסית לגזרה העממית. בפורום איפור בתפוז וקומונה שם אפשר למכור/להחליף מוצרים, על אחת כמה וכמה שלא השתמשת. אני אישית לא עושה את זה אלא מעבירה הלאה לבנות משפחתי אבל טוב לדעת שזה קיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אפרת!
      לגבי הפורום, באמת טוב לדעת שהאופציה הזו קיימת אבל בדרך כלל אני מעבירה הלאה כמוך לחברות או לבנות המשפחה.

      לגבי ברונזר חדש... הביקורות ברשת מהללות את הברונזר של בורז'ואה והוא בהחלט מסקרן אותי - עדכונים בהמשך =)

      מחק