יום שישי, 25 במאי 2012

מברשות אהובות - חלק ב' - מברשות להנחת מייקאפ

אז הנה הגיע לו עוד סוף שבוע (ארוך :)) ואיתו הזמן לכתוב עוד פוסט בסדרת המברשות. הפעם אני רוצה לשתף אתכן במברשות האהובות עליי להנחת מייקאפ. עד לפני כשנה בכלל לא חשבתי על האפשרות להניח מייק אפ עם מברשת. תמיד הייתי עושה זאת באמצעות ספוגית לחה ולא חשבתי שיש אופציה טובה יותר. עד שגיליתי את עולם היו טיוב. כל ה"גורואיות" שצפיתי בהן השתמשו במברשת והתוצאה תמיד נראתה מעולה. ידעתי שגם אני חייבת לנסות, ומאז אני מכורה למברשות האלה. אלה המברשות שאני קונה מהם הכי הרבה, בעיקר בגלל שאני לא רוצה להתקע בלי מברשת במקרה שלא הספקתי לחפוף את הקודמות.
אז בואו ניגש ישירות לעניינים:

























1.Flat Stippling Brush - מתוך סט של קוסטל סנטס. אחת המברשות הנעימות שיצא לי לרכוש. אני מניחה באמצעותה את המייק אפ בטפיחות ולאחר מכן מטשטשת בתנועות סיבוביות (אגב, זוהי גם שיטת הפעולה לכל יתר המברשות שאציג בהמשך). המראה שמתקבל נראה נפלא, כיסוי מלא ואחיד. המברשת עשויה סיבים סינטתיים, אך היא רכה בטירוף (היום אני כבר מבינה שזה לא משהו יוצא דופן עבור מברשות סינטתיות) ולא חוויתי בעיות נשירה איתה.
המברשת נרכשה כחלק מסט ולכן אין לי מחיר מדויק עבורה. ישנן מברשות דומות באתר של קוסטל סנטס הנמכרות לפי יחידה ומחיריהן נעים בין 7 ל - 14 דולר.

2. F80 של סיגמא - זוהי מברשת הקבוקי השטוחה של סיגמא. אחת המברשות המדוברות ביותר ברשת ובצדק. אני רכשתי אותה בזמנו כחלק מסט של 3 מברשות פנים ואני כבר יכולה לומר שהשתיים האחרות מיותרות לחלוטין ומשמשות אותי רק כשהמברשות האחרות מלוכלות - לחלוטין אפשר לוותר עליהן ולרכוש את החמודה הזו שהיא הכי שימושית בסט.
מדובר במברשת מסיבים סינטתיים, נעימה ביותר, ודחוסה מאוד - שילוב כל התכונות האלה הופך אותה למושלמת עבור הנחה של מייק אפ נוזלי והדחיסות שלה מאפשרת לבנות באמצעותה כיסוי גבוה יותר גם עם מייקאפים שרמת הכיסוי שלהם נמוכה יחסית. לא היו לי בעיות של נשירת שיער עם אף אחת מהמברשות בסט.
מחיר מברשת בודדת - 16$ (קחו בחשבון שיש גם דמי משלוח - אבל היא לחלוטין שווה את זה).

3. ביוטי קר 332 - Large Buff Brush - גם המברשת הזו בוודאי כבר מוכרת לרובכן. זוהי מברשת בעלת שטח פנים גדול מאוד ויחסית צפוף - סוג של קבוקי, והיא העתק כמעט מושלם של מברשת פרו ביוטי 201. כשמתחשק לי כיסוי יותר קליל וחי אני נעזרת בה להניח מייק אפ, היא אינה דחוסה כמו ה - F80 ולכן מאפשרת כיסוי קל יותר. גם זו מברשת משיער סינטתי, לא חוויתי איתה בעיה של נשירה, והחלק הכי טוב הוא המחיר - 16 ש"ח ברשת ביוטי קר שזה מחיר משתלם לכל הדיעות. הדבר היחיד שאני יכולה לומר שקצת מפריע לי הוא שהגזירה של שיער המברשת אינה אחידה. אני חושבת שאפשר לראות את זה גם בתמונה, שלמברשת אין צורה מעוגלת לחלוטין. אני יודעת שזו לא בעיה של מברשת יחידה כי רכשתי שתיים כאלה וגם השנייה נראית כך, ואני יודעת שאפשר אחרת כי ברשותי מברשת 201 שצורתה מעוגלת לחלוטין.

4. ביוטי קר 13 - Multi Purpose - מדובר במברשת הכי זולה, אך הכי מועדפת עבורי להנחת מייק אפ. היא כל כך אהובה עליי שיש לי 3 ממנה. אני לא יודעת להסביר מה הסיבה, כי היא איננה נבדלת מאוד במאפייניה מיתר המברשות שהוצגו עד כה, גם היא עשויה סיבים סינתיים, בעלת ראש שטוח ומידת דחיסות בינונית, אבל המראה שמתקבל איתה הוא תמיד הכי טוב. אין לי הסבר הגיוני לזה. כל מה שאני יכולה לעשות זה להמליץ עליה בחום. היא מוגדרת כמברשת רב שימושית שיכולה להתאים גם למוצרי אבקה למיניהם (פודרות, סמקים וכו') אך אני מעולם לא השתמשתי בה עם מוצרים אלה. גם במקרה זה לא חוויתי בעיית נשירה, אך כן חוויתי בעיות עם החלק האוחז את סיבי המברשת. לאחר זמן מה החלק מזה מתרופף קצת (מתנתק מעט מידית המברשת), מה שהופך את האחיזה לפחות יציבה. כדי לטפל בבעיה פשוט ניתקתי את שני החלקים וחיברתי שוב באמצעות דבק אצבעות, מאז אין יותר בעיות.
מחיר המברשת - 13.5 ש"ח ברשת ביוטי קר.

5. Powder Buffer - מתוך סט של קוסטל סנטס. מברשת דואו פייברית מעוגלת העשויה גם כן כולה מסיבים סינתטיים. אין עוד הרבה מה לומר עליה, עושה עבודה מדהימה בהנחה של מייקאפ. עם זאת, היא אינה רכה ונעימה באותה מידה כמו יתר המברשות שהצגתי כאן והיא נוטה קצת לעקצץ במגע עם הפנים. אני מסתדרת עם זה אבל לא כל אחת תאהב את התחושה.
המברשת הזו כן נמכרת ביחידות בודדות ומחיר מברשת יחידה הינו - 14.95$.













זהו להיום. פוסט שלישי ואחרון בסדרה כבר מתבשל. שיהיה לכן חג שבועות שמח וטעים.
אשמח אם תרשמו לקבלת עדכונים וכמובן שאשמח לענות על שאלות.
נתראה בפוסט הבא,
דפי.

2 תגובות:

  1. היי, אשמח לדעת עם אילו מברשות המברשת של סיגמא הגיעה בסט, שאמרת שהן מיותרות לגמרי ולמה?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, מצרפת לך קישור לשתי המברשות הנוספות (קבוקי מעוגלת ואלכסונית). כיום הסט הזה כבר לא נמכר בשלשות אלא ברביעיות בתוספת מברשת מחודדת.
      הסיבה שהן מיותרות בעיניי היא שהן פשוט לא עושות את העבודה כמוה מבחינת הנחה של מייק אפ, ולא הצלחתי למצוא להן שימושים יעילים אחרים מאחר והן מברשות מאוד דחוסות (אי אפשר להניח איתן סומק לדוגמא...)
      http://www.sigmabeauty.com/Synthetic_Duo_p/smax05.htm

      מחק