יום שבת, 12 במאי 2012

iHerb סיבוב שני

על תחילתו של הרומן שלי עם iHerb כבר שמעתן לפני כמה פוסטים. כבר אז סיפרתי לכן שהזמנה נוספת מהם נמצאת בדרך אליי. אז החבילה הגיעה אליי כבר לפני משהו כמו חודש ובפרק הזמן הזה עשיתי שימוש במוצרים (למעט אחד שתכף אספר עליו) כדי לקבל קצת מושג עליהם לפני שאני חווה את דעתי בבלוג.


הפעם מדובר בקנייה לא גדולה במיוחד שעיקרה מוצרי טיפוח ומברשות. המוצר הראשון הוא הסיבה שבגללה בכלל ביצעתי רכישה נוספת ב - iHerb. מדובר בקרם עיניים: Vitamin C Renewal של Avalon Organics.
בפעם הראשונה קניתי את קרם הפנים מאותה סדרה והתאהבתי בו מיד - המרקם, הריח והתחושה המדהימה שנותרת קנו אותי מיד, לכן כאשר קרם העיניים שלי הסתיים בכלל לא חשבתי פעמיים וידעתי שאני מזמינה את קרם העיניים של החברה.



















ממבט ראשון אהבתי את האריזה. אני תמיד מחבבת אריזות שיש בהן משאבה, במיוחד כאשר מדובר בקרמים למיניהם. התמונה של התפוזים בכלל הלהיבה אותי כי זה הריח שכל כך אהבתי בקרם הפנים.
אבל, To make a long story short...... באופן כללי לא נרשמה התלהבות מקרם העיניים הזה. קודם כל, ריח התפוזים שכל כך חיבבתי נעדר מהמוצר הזה. במקום זה אני מריחה ריח אגוזי משהו, אבל בואו נגיד שלא על זה הייתי פוסלת את המוצר. הסיבה לחוסר ההתלהבות היא שלא הרגשתי שינוי משמעותי או תחושה מיוחדת בעור - עוד קרם עיניים. בנוסף, לוקח לקרם יחסית הרבה זמן להתייבש. אמשיך להשתמש בו עד שיסתיים אבל אני לא חושבת שארכוש אותו שוב.
כן צריך לציין לטובה את העובדה כי מוצרי החברה אינם מנוסים על בעלי חיים ואינם מכילים פרבנים וחומרי שימור מזיקים אחרים.
מחיר המוצר: 15.92$

המוצר הבא הוא מברשת העיפרון של אקוסטולס אותה כבר היללתי בשני פוסטים קודמים, לכן לא אוסיף עוד הרבה פרטים. העובדה שרכשתי 2 נוספות ממנה אומרת הכל בעיניי. (מי שמעוניינת לקרוא עליה עוד יכולה לעשות זאת בפוסט מברשות חלק א', או בפוסט הראשון על iHerb) .
מחיר כל מברשת: 3.5$


המברשת הבאה היא בעיניי גולת הכותרת של כל ההזמנה הזו. מדובר במברשת לסומק של Real Tecniques.
חברה זו הוקמה ע"י סמנתה צ'פמן - חצי מצוות האחיות / ביוטי גורו'ס ביוטיוב, הנקראות pixiwoo. כל המברשות של ריל טקניקס עשויות מסיבים סינטתיים בלבד. אצלי כבר מזמן הפכו מברשות מסוג זה למברשות אהובות במיוחד, הן מבחינה מצפונית והן מבחינת האיכות. הטכנולוגיה מאפשרת ליצור מברשות סינטתיות באיכות שאינה נופלת ממברשות משיער אמיתי.


 אני לא רוצה להרחיב יותר מדי בדיבורים על המברשת הזו כי מתוכנן כאן פוסט נוסף בסדרת המברשות, והיא נכללת בו. לסקרניות מביניכן אני יכולה לומר כבר עכשיו שהתאהבתי במברשת הזו וברכות שלה. יש לה יכולת לטשטש בצורה נפלאה גם סמקים פיגמנטיים ביותר - מומלצת מאוד.
באתר קיימות מברשות נוספות של ריל טקניקס, רובן מגיעות בסטים, אך לאחר התלבטות קלה עם עצמי החלטתי להזמין רק את המברשת הזו מכיוון שהגעתי למסקנה שכמעט בכל סט יש בערך שתי מברשות שלא ישמשו אותי, אבל אולי אתכן הן יסקרנו יותר.
מחיר המברשת: 8.99$

המוצר הבא נקנה בלהט הרגע ולא מתוך תכנון מחושב. זהו סט המכיל שני קרמים מבית היוצר של Reviva Labs.






הקרמים נועדו לטשטוש כתמים ופיגמנטציה בעור - אחד ליום ואחד ללילה. בעקבות התמודדות עיקשת עם אקנה קל נותרו לי כתמי פיגמנטציה בעור הפנים, לא משהו שאי אפשר להסתיר עם מייק אפ, אבל כן הייתי שמחה להיפטר מהם אחת ולתמיד. אני לא התרשמתי מהיכולות של הקרמים האלה מאוד, אבל אני לא יכולה לתלות זאת במוצר בלבד. אני בטוחה שכדי לראות תוצאות צריך להתמיד ולהקפיד על המריחה מדי יום והשינוי בוודאי לא ניכר בין לילה. יחד עם זאת, זו הבעיה העיקרית שלי - להתמיד. מבחינתי הקרמים האלה הם תוספת של מוצר לשגרת הטיפוח היומית שלי, שגם ככה כוללת מספר לא קטן של מוצרים (קרם עיניים, ג'ל עץ התה וקרם לחות). מוצר נוסף דורש מבחינתי עוד כמה דקות בבוקר (מריחה והמתנה לייבוש) מה שגורם לכך שאני נוטה פעמים רבות לוותר על השימוש בקרמים הללו.
למי שמוכנה להתמיד ולהמתין בסבלנות לתוצאות, ייתכן כי הקרמים האלה יתאימו. הקרמים אינם מכילים פרבנים ומרכיבים מן החי ואינם מנוסים על בעלי חיים. קרם היום מכיל SPF 15.
מחיר לזוג: 13.82$


את המוצר האחרון, אני מודה ומתוודה, עדיין לא פתחתי. זהו קרם עץ התה של nelsons. בפוסט על שמן עץ התה סיפרתי לכן על קרם-ג'ל שמן עץ התה של חברת דרמור. אותו קרם נכנס לשגרת הטיפוח שלי וסייע למראה העור שלי בצורה ניכרת. הבעיה היחידה איתו היא שהוא עולה כמעט 60 ש"ח לשפורפרת. לכן כשנתקלתי במוצר הזה שמחירו באייהרב הינו: 5$, ידעתי שאני חייבת לנסות אותו.
מה שמוזר בעיניי היא שבניגוד לקרם של דרמור המכיל שמן עץ התה בלבד ברשימת המרכיבים, הקרם הזה מכיל המון מרכיבים אחרים שהם לא שמן עץ התה, אך מכיוון שעוד לא ניסיתי אותו, רשמים יגיעו בהמשך.
לפי התיאור באייהרב, המוצר לא נוסה על בעלי חיים.



לסיום, רק רציתי להראות לכן צ'ופר קטנטן שהגיעה בחבילה - דוגמיות של שמפו ומרכך של Madre Labs.
למי שלא ידעה, בכל קנייה באתר אתן יכולות לבחור לעצמכן צ'ופר אחד בחינם ממגוון מוצרים - בדרך כלל מדובר בדוגמיות למיניהן. בראש דף הבית של האתר מופיע קישור ל - Freebies, לחצו עליו ותוכלו להוסיף את אחד המוצרים לעגלת הקניות.



אני חייבת לציין שבפעמיים בהן ביצעתי רכישה באתר הייתי מרוצה מאוד מהשירות. בזמן האחרון קראתי בפורום תפוז כמה ביקורות שליליות לגבי האתר ובעיות במשלוחים אך אני אישית לא חוויתי בעיות כאלה והחבילה הגיעה אליי תמיד בין שבוע לשבוע וחצי מיום הרכישה.
הקוד שלי להנחה של 5$ בקנייה ראשונה באתר הוא - AFI044.
טיפ אחרון - מכיוון שלא ניתן לשלם באמצעות פייפאל ב - iHerb,  ברכישה השנייה נקטתי משנה זהירות ורכשתי כרטיס אשראי נטען של דואר ישראל ובאמצעותו קניתי באתר. את הכרטיס ניתן לטעון בסכומים נמוכים וכך לא להסתכן ברישום פרטי כרטיס האשראי.

זהו זה להפעם, מקווה שנהניתן ואשמח לענות לשאלותיכן :)

3 תגובות:

  1. קנייה שווה!
    אני מאוהבת במברשת הסומק הזו, מאוהבת.
    אני משתמשת בשמפו של Avalon Organics ומאוד מרוצה ממנו, אני מיד הולכת לקרוא את התרשמותך מהקרם שלהם. נשמע מעניין.
    ויש לי שאלה בנוגע לצמד הקרמים של REVIVA, לא כ"כ כתבת את התרשמותך מהקרמים עצמם- מבחינת מרקם, ריח, ספיגה וכו'... אכפת לך לפרט קצת איך הם? כי סה"כ המוצר היה נשמע מעניין.

    תודה (:

    השבמחק
    תשובות
    1. היי,
      את צודקת לגבי הקרמים... אז הנה אני מוסיפה את הפרטים הנדרשים :)
      לשני הקרמים ריח נעים, אבל קרם הלילה במגע עם העור מקבל ריח לא כל כך נעים...ריח גופרית זו האסוציאציה הראשונה שעולה לי לראש. אחרי חצי דקה בערך הריח נעלם אבל זה קצת מוריד את החשק למרוח את זה על הפנים.
      לשניהם יש מרקם נעים וחמאתי מעט, מה שאומר שגם הספיגה בעור לוקחת מעט יותר זמן מקרם לחות ממוצע. את החומר מורחים על האזורים הבעייתיים בלבד ולמרות שבקרם היום ישנו מקדם הגנה יש להזהר בחשיפה לשמש, שזה גם שיקול מאחר ואנחנו בפתחו של הקיץ.
      מקווה שעזרתי..

      מחק
    2. עזרת, תודה! (:

      מחק