יום שבת, 3 בנובמבר 2012

אולי הקנייה הטובה ביותר שלי מאייהרב

טוב, אז הרבה זמן לא היה כאן פוסט על iHerb....  (לא באמת ;)). זה כבר לא סוד שאני די מכורה לאתר הזה. אין ספק שההיכרות שלי איתו שינתה מאוד את הרגלי רכישת מוצרי הטיפוח שלי. זו כבר ההזמנה הרביעית שלי מהאתר אם אני זוכרת נכון והם לא מאכזבים אף פעם. תמיד החבילה הגיעה במהירות כשכל מוצר עטוף וארוז בקפידה על מנת שלא ישבר או יישפך בקופסה. בנוסף, זה האתר היחיד שאני מכירה שניתן למצוא בו מגוון רחב כל כך של מוצרים טבעיים שרובם Cruelty Free במחירים ממש מצחיקים. לאחרונה הם החלו לשלוח לארץ חבילות מעל 40 דולר בחינם ככה שכל העניין הופך עוד יותר משתלם.
כפי שנכתב בכותרת, אני חושבת שההזמנה זו היא המוצלחת ביותר שלי עד כה מהאתר. כמעט כל המוצרים בחבילה ענו על ציפיותיי ואני נהנית מאוד להשתמש בהם. אז בואו נתחיל....


את Avalon Organics גיליתי כבר ברכישה הראשונה מאייהרב והתאהבתי במוצרים ובריח התפוזי המרענן. בתחילה רכשתי את קרם הלחות המשגע, לאחר מכן את קרם העיניים וכשהגיע הזמן לקנות סבון פנים חדש ידעתי שאני רוצה לנסות את זה של Avalon. אז גם הסבון לא אכזב והריח המשגע מורגש היטב גם בו. לי כיף במיוחד לפתוח איתו את הבוקר בגלל הריח הזה ובגלל שהוא מותיר הרגשה נקייה ורעננה.
המוצר מגיע באריזת המשאבה הכה חביבה עליי, ובניגוד לסבוני פנים טבעיים אחרים שהזמנתי מאייהרב בעבר והיו מימיים מדי עבורי, הסבון הזה מגיע במרקם ג'ל ובצבע שקוף לחלוטין.
לטענת החברה המוצר עשיר באנטיאוקסידנטים והוא אמור לנקות, להחליק ולהבהיר את העור ולספק הגנה מפני הזדקנות העור. כמעט אין חברה שלא מבטיחה את כל נפלאות העולם ולכן אני אף פעם לא מצפה שמוצר כזה או אחר באמת ישנה את חיי, מספיק שיעשה את העבודה וג'ל הניקוי של אבלון אכן עושה זאת.



החברה מופיעה ברשימות של  Leaping Bunny (שבעיניי רבים נחשב למקור האמין ביותר לחברות שאינן מבצעות ניסויים בבע"ח) וסמל הארנבון הקופץ מופיע על המוצר. 70% מהמרכיבים הינם אורגניים והמוצר אינו מכיל כימיקלים קשים למיניהם.
מחיר המוצר - 7.81$


על המוצר הבא שמעתי אצל אחת מהבלוגריות/ יוטיובריות החביבות עליי: Annie Jaffrey. באחד הפוסטים שלה היא הציגה את מסכת החימר האינדיאנית של Aztec Secret. בניגוד למסכות הסטנדרטיות שמגיעות בשפורפרת, המסכה הזו מגיע בתוך קופסה בצורה של אבקה. הדרך להפוך את האבקה למסכה היא לערבב אותה עם מים (או עם חומץ תפוחים - לא ניסיתי).
השיטה שבה אני מכינה את המסכה היא פחות או יותר כמו הכנה של טחינה :). אני שמה (לפי העין) כמו מסוימת של אבקה ומוסיפה לה מעט מים בכל פעם תוך כדי ערבוב עד שהמרקם הופך למשחתי. אז, בעזרת מברשת מייק אפ שאין לי שום שימוש בה, אני מורחת את המסכה על הפנים וממתינה 15 דקות. בזמן הזה, כמו שרשום על האריזה, אפשר להרגיש שהפנים קצת רוטטות. ההרגשה היא כאילו החימר שואב מהעור את כל ה"זבל".
בשורה התחתונה זו מסכה טובה, הבעיה העיקרית שלי היא ההתעסקות וההכנה, שזה גימיק מאוד נחמד אבל מיותר, אני מעדיפה את מסכת המנטה של Queen Helene שמגיעה מוכנה בתוך שפורפרת.
מחיר - 5.99$ לאריזה של 454 גר' (זו האריזה הקטנה והיא כנראה תספיק לי לנצח).












מי מכן שיצא לקרוא כמה פוסטים שלי כנראה התוודעה כבר לחיבתי למוצרי שמן עץ התה. אני מרגישה שזה המוצר היחיד שמצליח לאזן את עור הפנים שלי בעל הנטייה לאקנה. אני מכורה לקרם-ג'ל עץ התה של דרמור אבל שפורפרת שלו עולה קרוב ל - 60 ש"ח ולכן אני תמיד מחפשת אלטרנטיבות זולות יותר. כשגיליתי באייהרב את ג'ל עץ התה של ג'ייסון, חשבתי שמצאתי את מבוקשי וכשהגיעה החבילה וראיתי את גודל השפורפרת הענק בכלל חשבתי שאני מסודרת לנצח. העניין הוא שלא קראתי היטב את התוויות של המוצר לפני שרכשתי אותו ומסתבר שמדובר בכלל בג'ל עזרה ראשונה (להרגעה של כוויות, פצעים וכו') המכיל את שמן עץ התה. למרות שניסיתי להשתמש בו למטרה שקניתי אותו, הוא לא עשה את העבודה בשבילי.... אז כרגע הוא עומד לו על השידה שלי וישמש אותי כמו ג'ל אלוורה :/.
מחיר - 3.36$.














על מוצרי Sibu יצא לי לשמוע די הרבה לאחרונה ברשת ותמיד היו אלה רק דברים טובים. חיכיתי זמן רב שמוצרים אלה יגיעו לאייהרב וההמתנה השתלמה כי המוצרים אכן הגיעו לאתר בסופו של דבר. מדובר בסדרה של מוצרים המבוססים על פירותיו של צמח בשם Sea Buckthorn שנמצא כיעיל מאוד בשימוש במוצרי טיפוח. לפי החברה מדובר בפרי בעל יכולות עמידות מרשימות ששורד ומשגשג גם בתנאי אקלים קשים ובגובה הרב של הרי ההימלאיה הטיבטיים. הסיבה לכך היא שהפרי מכיל מעל 190 מרכיבים בהם חומצות שומן מסוג אומגה 7.
מחירי המוצרים יקרים מעט יותר מהמחירים הכלליים באייהרב ולכן החלטתי להתנסות בינתיים רק בקרם הפנים ובקרם העיניים של החברה.
אז תשמעו, אני ממש מרוצה מהקרמים האלה. קרם הפנים מגיע בבקבוק זכוכית עם אריזת משאבה ומספיקה לחיצה אחת כדי להוציא חומר שיכסה את כל שטח הפנים (כי הוא לא מאוד סמיך ועבה). הוא נספג מהר מאוד בעור ולא מותיר אחריו שום תחושת שמנוניות. קרם העיניים מגיע בשפורפרת לבנה וכמו קרם הפנים גם הוא נספג מהר מאוד, מלחח את איזור העיניים העדין בדיוק במידה הרצויה ומשאיר עור נעים למגע. לשני הקרמים ריח פירותי חמצמץ שנעלם מהר מאוד.
החברה אינה מבצעת ניסויים בבע"ח והמוצרים אינם מכילים פראבנים ושאר צרות.
מחיר קרם עיניים - 19.96$
מחיר קרם הפנים - 16.76$















ועכשיו לחלק הכיפי של החבילה - איפור :).
המוצרים בסדרת הלבבות - Happy Booster של פיזישנס פורמולה סקרנו אותי כבר הרבה מאוד זמן. אני חייבת להתוודות שהאריזה המתוקה היא זו שכבשה אותי, כי לא ראיתי הרבה ביקורות על המוצרים עצמם (סמקים, ברונזרים והיילייטרים). מכיוון שאין לי ברונזר טוב בשימוש החלטתי לבחור ברונזר מהסדרה (עם השם המתוחכם - 7321 Bronzer).











אז כנראה שאני לא יודעת לבחור ברונזרים, כי גם הברונזר הזה לא הצליח להותיר עליי רושם. רוב רובו של המוצר מורכב מגוונים חומים המשמשים כברונזר ולב אחד בו בצבע ורוד בייבי שאמור לשמש כסומק. בתמונה שלמטה אתן יכולות להבין למה הוא לא הרשים אותי. הפיגמנט שלו לא חזק (דווקא של הסומק כן), אילו הסווצ'ים היו על היד שלי ולא על כריות האצבעות, ככל הנראה לא היה ניתן להבחין בו. הצללות בטוח שאי אפשר לעשות עם הברונזר הזה, אולי אפשר להשתמש בו כמו פודרה ולחמם איתו קצת את המראה אבל בגדול די התאכזבתי וכנראה שלא ארכוש מוצרים נוספים מהסדרה.
מחיר המוצר - 13.39$
Physicians Formula מופיעים ברשימות הטובות של Peta.



בחודשים האחרונים מותגי האיפור השונים ממציאים לנו מוצרים מלחחי שפתיים עם שמות מגרים כשבחוד החנית עומדים ה - Lip Butters של רבלון. מאחר וגם אני רציתי נורא להיות חלק מהטרנד, אך לצערי רבלון כבר אינה אופציה, הלכתי על הכיוון הטבעי והזמנתי שני שפתונים / באלמים (לא ברור לי איך להגדיר אותם) של Crazy Rumors הנקראים HibisKiss (משחק עם השם היביסקוס שאמור להיות הטעם שלהם - אבל אין לי באמת מושג מה טעמו של היביסקוס ;)).
אני רכשתי את הגוון Breeze ואת הגוון Sunset שהם די דומים, אך יש עוד כמה בסדרה.


















השפתונים האלה לא יצבעו את השפתיים בצבע עז אלא ישאירו כתם צבע במרקם חצי שקוף, אך לא מבריק כמו הליפ באטרס של רבלון. עם זאת, הצבע שלהם נשאר זמן רב יותר, והריח - כמו סוכריה!
כדי שהתמונה לא תטעה אתכן אבהיר שהם מאוד דקים... בעובי של טוש נגיד, ולא שמנמנים כמו ליפ באלמים שונים, אבל הם גם יותר ארוכים. אני מאוד אוהבת את שניהם ומשתמשת בהם בעיקר בשעות היום כשלא בא לי משהו כבד מדי.
בתמונה למעלה  ניתן לראות שהמוצר לא נוסה על בעלי חיים והוא גם טבעוני - זאת אומרת לא מכיל שום מרכיב מן החי. כמו כן סמל ה - Leaping Bunny מוטבע עליו.
המחיר המצחיק - 3.73$ לאחד.

זהו, אין יותר מוצרים בחבילה (עד לפעם הבאה....) מקווה שנהניתן לקרוא ואשמח שתשתפו אותי במוצרים מעניינים שאתן רכשתן ב iHerb לאחרונה, ובלי שום קשר אני מזמינה אתכן להגיב, לשאול שאלות ולהרשם לעדכונים.

מי שעדיין לא הזמינה מאייהרב (קשה לי להאמין שיש עוד מישהי כזאת :)) ורוצה להזמין יכולה להתשמש בקוד ההנחה שלי בקנייה הראשונה - AFI044.

שיהיה לכולנו שבוע טוב,
נתראה בפוסט הבא,
דפי.

8 תגובות:

  1. הזכרת לי למרוח את המסכה של קווין עם מברשת שיש לי מואו בדיוק למטרה הזאת והזנחתי אותה. תודה!

    השבמחק
  2. מסכת החימר היא המוצר הטוב ביותר והטבעי ביותר שיצא לי לקנות באייהרב, השימוש המומלץ איתה הוא לערבב עם חומץ תפוחים כך המסכה הופכת לסוג של מוס וההנחה שלה קלה יותר מעירבוב עם מים שיוצרת גושים.
    הנקבוביות שלי הפכו לקטנות הרבה יותר ודחפו את כל הזבל החוצה. אם יש לכן נקודות שחורות אתן תשימו לב שהן עולות למעל העור.
    בקיצור, אני נורא מרוצה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ואוו, המסכה עובדת טוב גם עם מים אבל לא תיארתי לעצמי שחומץ תפוחים משפר עוד יותר את התוצאה. אני אנסה ללא ספק.
      תודה על ההמלצה :)

      מחק
  3. אז יש מי שטרם קנתה - אנוכי. לא אהבתי את הממשק הלא ידידותי. לא אומר שלא מילאתי את הסל. מברשות ריל טכניק, איפור של F.F חובבת מסיכות חימר אני, אבל לא את ההתעסקות שתיארת סביבה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת באמת... אני מתפלאת עלייך ;) האמת שאחרי פעם אחת האתר הופך די פשוט להתמצאות. אם תרצי הסבר מעמיק אני אשמח לעזור לך (ואני חושבת שמרינה כתבה על זה כבר פוסט מקיף פעם).

      מחק
  4. איזה כיף שאת לא קונה מחברות מנסות! זו תמיד הקלה למצוא בלוגריות מוסריות :)
    יש לי סומק בגוון rose מהסדרה הזו של פיזישנ'ס והוא דווקא מקסים, שווה לנסות!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מאיה, תגובות כמו שלך תמיד מחזקות את הבחירה הזו.
      כשרק התחלתי לכתוב לא נראה היה שזה מעניין את הקוראות אבל אני רואה יותר ויותר בתגובות שזה כן חשוב לכן וזה משמח מאוד :).

      לגבי הסומק... זה מפתה מאוד, אבל סמקים זה הדבר האחרון שחסר לי כרגע ואני מנסה לרסן את עצמי.

      מחק