יום רביעי, 31 באוקטובר 2012

מה חדש?

היום החלטתי לכתוב פוסט קצר העוסק ברכישות האחרונות שלי בגזרת הפארמים בארצנו. קניות הקוסמטיקה שלי בארץ הצטמצמו מאוד כפי שניתן לראות בפוסטים השונים שלי (הרוב מוזמן מחו"ל), אבל יש דברים מסוימים שאני עדיין מעדיפה לרכוש כאן כמו למשל מסקרה.
המסקרה האחרונה שקניתי מגיעה מבית בורז'ואה ונקראת Volume Glamour MAX. כדי לפשט את הדברים כל מה שיש לי לומר הוא שאני ממש אוהבת את המסקרה הזו. היא מאריכה ומפרידה את הריסים וגם מוסיפה מעט נפח וכל זה בלי ליצור גושים מגעילים על הריסים (סיבה עיקרית שבגללה אני נמנעת ממסקרות שמבטיחות נפח). המברשת שלה גדולה יחסית ולכן ייתכן כי היא תצריך קצת אימון, אבל התוצאה שווה את זה - מומלצת בהחלט.
לפי הצהרה שקיבלתי מבורז'ואה ופורסמה בפוסט הזה, מוצרי בורז'ואה אינם מנוסים על בע"ח.
אני שילמתי על המסקרה הזו 50 ש"ח במבצע (אבל אני לא בטוחה מה המחיר הרגיל).






















את שני המוצרים הבאים קניתי בלית ברירה כאשר המתנתי למשלוח מאייהרב ותוך כדי ההמתנה אזל סבון הפנים שלי. לא רציתי להוציא סכום גדול על סבון חדש כי ידעתי שאני עתידה לקבל כמה חדשים בחבילה, ואז נתקלתי במבצע מעולה על מוצרי ד"ר פישר בניו פארם במסגרתו רכשתי גם סבון פנים וגם מי פנים במחיר הנהדר של 20 ש"ח למוצר.
שני המוצרים מיועדים לעור מעורב - שמן ואני חייבת לומר שהופתעתי מהם לטובה. כבר יצא לי להתנסות במוצרים של ד"ר פישר מהסדרה לעור צעיר ולא התחברתי אליהם בכלל, כנראה שהפעם קלעתי נכון בבחירה ואני אכן שמה לב לשיפור במצב העור שלי. המוצרים כמו תמיד מריחים נפלא אך החסרון העיקרי הוא במשאבה של סבון הפנים שלא מתפקדת היטב ונתקעת כל הזמן.



מגבונים להסרת איפור זה מוצר שתמיד טוב שיש. אני משתמשת בהם בעיקר להסרת איפור מהעיניים. לכן כשנתקלתי במבצע השווה של 3 אריזות מגבוני ד"ר פישר ב - 25 ש"ח בלבד, לא היססתי לשניה וקניתי (לדעתי המבצע עדיין נמשך בפארמים השונים). מדובר במגבונים שעושים את העבודה לחלוטין, הם נעימים ולא שורטים אבל הם לא מאוד לחים בניגוד למגבונים אחרים שאני נוהגת להשתמש בהם.
לי זה לא מפריע בכל מקרה כי מדובר רק בשלב הראשוון של הסרת האיפור מבחינתי.


















עכשיו ווידוי קטן, אני לא בחורה שיש לה בעיות עם השיער שלה (כל אחת והתסביך שלה, זה למזלי לא אחד מהם אצלי) אך למרות זאת, בתקופה האחרונה חשתי שהשיער שלי איבד מהברק והמגע הנעים שלו, או כמו שאומר המונח הפרסומי הידוע, איבד מה"חיוניות" שלו. במסגרת ההתנסויות שלי עם מוצרים טבעיים ככל הניתן, החלטתי לחפש שמפו וקונדישינר טבעיים וללא כימיקלים ומצאתי אותם ברשת חנויות הטבע: "טבע קסטל".

מדובר בשמפו ומרכך ידידותיים לסביבה מבית כליל אשר אינם מכילים כימיקלים קשים, SLS, פראבנים ושאר חומרים בלתי חביבים. הם מגיעים באריזת משאבה, דבר שבעיניי הופך אותם לנוחים במיוחד לשימוש במקלחת, אבל למרות שבאמת רציתי להתחבר אליהם, זה לא קרה מכמה סיבות. הראשונה בהן היא שלא ממש אהבתי את הריח, הוא מתוק מדי עבורי בשביל לחפוף איתו את השיער. הסיבה השנייה היא שצריך להוציא המון חומר כדי להרגיש שהם באמת מנקים ומרככים את השיער והסיבה האחרונה והכי חשובה היא שהרגשתי שיפור לתקופה קצרה מדי ולא בצורה מאוד משמעותית.
זו הייתה התנסות מבחינתי אבל אני לא חושבת שארכוש אותם שוב. מנגד, אם אתן מעדיפות לבחור במוצרים ידידותיים לסביבה ולכן, זו יכולה להיות אופציה לא רעה ששווה לבדוק.
המוצרים נרכשו במבצע תמורת 20 ש"ח (האחד).


המוצר האחרון הוא מסיכת ההזנה לשיער רגיל - יבש, של לייף. מדי פעם אני אוהבת לפנק את עצמי בטיפול כזה אבל אין לי מוצר מועדף בקטגוריה. מסיכת ההזנה שלך לייף הפתיעה אותי לטובה, לא ציפיתי להתרשם כל כך תמורת מחיר נמוך שכזה, אבל נשביתי לגמרי. היא הופכת את השיער למבריק יותר ונותנת לו תחושה "כבדה" יותר בנוסף לריח משגע. מומלצת ביותר.
מחיר - 16.99 במבצע.

זהו הגענו לסיום הפוסט שחיכה לפרסום כבר הרבה זמן, מקווה שנהניתן לקרוא ואשמח אם תרשמו לעדכונים ותגיבו.

המשך שבוע כיפי,
דפי

11 תגובות:

  1. היי דפי,מאוד נהנתי לקרוא על מוצרים שניתן להשיג בארץ ובמחיר שפוי וכמובן שהפלוס הכי גדול על מוצרים שלא נוסו על בע"ח...
    יש מצב שתוכלי לצלם את רשימת המרכיבים של הסבון+המי פנים של ד"ר פישר?

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לי לדעת שלקוראות הבלוג אכפת למצוא מוצרים שלא נוסו על בע"ח.
      אין לי תמונה מוכנה של מה שביקשת, אני אוכל לצלם אחת ולהעלות בימים הקרובים :).

      מחק
    2. טוב אז עדכון... כשניגשתי לצלם את המרכיבים גיליתי כי מודבקת מדבקה על שניהם בדיוק במקום בו מופיעות רשימות המרכיבים(מהסוג שנועד למנוע גניבות ומצפצף ביציאה מהחנות אם לא מניחים מדבקה נוספת מעל). לכן לא אוכל לצלם את הרשימות.
      מצטערת :/

      מחק
  2. תתחדשי על הכל! אני גם משתמשת במגבונים האלה והם נהדרים בעיניי, אבל באמת חבל שהם לא לחים יותר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כל עוד הם עושים את העבודה במחיר המצחיק הזה, זה באמת נסבל :)

      מחק
  3. נהנתי לקרוא, תודה ויום נפלא :-)

    השבמחק
  4. מוצרי בורז'ואה דווקא כן מנסים על בע"ח. הם ברשימה הישראלית הרעה והם מוכרים בסין מזמן.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, תודה על ההערה. מבדיקה שעשיתי מייד כשקראתי את תגובתך בדף הפייסבוק של "לא קונה בלי ארנב" (בו נמצאת הרשימה הישראלית היחידה שאני מכירה) מוצרי בורז'ואה נמצאים ברשימת החברות שאינן מבצעות ניסויים.
      אשמח לדעת באיזו רשימה ראית אותם. תודה :)

      מחק
    2. את צודקת הם עברו, אבל חשוב לדעת שבורז'ואה לא בטוח טהורים כי הם מוכרים בסין.

      מחק
    3. אם הם מוכרים בסין הם בטוח לא טהורים. אני לא מכירה את העובדה הזו לגביהם ולכן אעשה מחקר קטן משלי ובמידה והדבר נכון כנראה שאצטרך לוותר גם עליהם

      מחק