יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

יופי של ג'וינט :)

אל תיבהלו, אין לי כוונה לדון כאן בשימוש בחומרים אסורים, אלא ברכישה הראשונה שלי מאתר שכולו טוב - Beauty Joint. תקופה ארוכה התלבטתי ביני ובין עצמי האם לבצע רכישה דרך האתר, גם משום שאני לא באמת צריכה עוד איפור, וגם בגלל שלא שמעתי על הרבה בנות שהזמינו מוצרים דרכו. לבסוף ביצעתי הזמנה לא מאוד גדולה, אבל מלאה בדברים שהתחשק לי לנסות במשך המון זמן. למעשה המוצרים שעל סיומם כתבתי בפוסט הקודם, היו התירוץ לרכישת מוצרים חדשים.


אני בטוחה שכבר סיפרתי בעבר שמוצר האיפור שאני ממש מכורה אליו הוא סומק. לא משנה כמה גוונים וסוגים שונים יש לי, אני תמיד רוצה עוד מהם. חשקתי בסמקים האפויים של Milani כבר זמן מה והנה צצה ההזדמנות להתנסות בהם. הגוונים שבחרתי הם Corallina - סומק בעל גוון קורלי אפרסקי עם נימים זהובים בהירים (על גבול הכסופים) ו - Red Vino סומק בגוון דובדבני משהו עם נימים זהובים.
מבין שניהם הגוון האהוב העליי הוא דווקא Red Vino, עובדה מפתיעה בהתחשב בכך שאני נוטה יותר לחבב סמקים ורדרדים קורליים. הסיבה היא ש - Corallina פשוט מפוצץ בנצנצים. כמו שניתן לראות בסווצ'ים למטה, לא מדובר בחלקיקי שימר עדינים שתורמים למראה "מבריק" אלא בנצנצים של ממש, שבעיניי מתאימים רק לפורים. הדרך היחידה איכשהו להמנע מכך היא להשתמש ממש בעדינות מעל סומק אחר.
Red Vino  לעומת זאת, הרבה יותר שמיש, אך גם אותו צריך להניח בעדינות כי הוא מאוד פיגמנטי ויד נדיבה מדי עלולה להוביל למראה ליצני.
מילאני אינה מופיעה ברשימות של Peta או של Leaping Bunny, אבל כל היוטיובריות והבלוגריות שאני עוקבת אחריהן, המסקרות מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים בלבד, מציינות את מילאני כחברה "בטוחה", זאת בשל הצהרות שמספקת החברה במייל. (אם אתן מעוניינות לוודא אתן יכולות לצפות בסרטונים של:   NYCGeorgette,  cosmeticcouturier או לקרוא את הבלוגים של: veggiebeauty, mybeautybunny)
מחיר כל סומק: 7.25$

























על הריסים הזולים והטובים של e.l.f שמעתי אצל אינספור יוטיובריות ובלוגריות. יש לי תקופות שאני יותר אוהבת להדביק ריסים (וגם אז רק כשאני יוצאת בערב), אבל בסה"כ זה מאריך את זמן האיפור שגם ככה אינו קצר מבחינתי ולכן אני לא רואה סיבה הגיונית להשקיע בהם סכומים גבוהים. בארה"ב הם חלק מליין הדולר של e.l.f אך בביוטי ג'וינט הםם נמכרים עבור 2 דולר. לא הבדל רציני ולכן החלטתי לנסות.
בגדול - הריסים האלה הם פשוט בסדר.. לא פחות ולא יותר, הם אמורים להיות בעלי מראה טבעי אך בפועל הרגשתי שהם די דרמטיים עבורי ולכן אני ממעטת להשתמש בהם, אבל, הם נחמדים למי שמתחילה להתנסות להשתמש בריסים ולא רוצות להשקיע בהם יותר מדי.
e.l.f כמובן ידועה כחברה cruelty free ומופיעה גם ברשימות הטובות של Peta.


המוצר הבא הוא שפתון של Wet n' Wild מסדרת Mega Last Matte Lip Cover. הגוון אותו רכשתי נקרא Stoplight Red (מספר WW911D) וכמו כן הוא.... ממש אדום של רמזור, בוהק בוהק. אני לא זוכרת למה החלטתי לרכוש אותו אבל אני די סבורה שההחלטה הייתה ברוח הרגע (או אולי כדי להגיע ל - 50$ המיוחלים ולקבל את ההטבה של 5$ הנחה בקנייה ראשונה?....) כי אחרת אין הסבר לכך שרכשתי גוון של אודם שממש אין לי צורך בו, יש לי הרבה אדומים כבר באוסף.
בשביל המחיר מדובר באחלה שפתון, בעל פיגמנט חזק ובגימור מאט. העניין היחיד הוא שהשפתון עצמו אינו יציב בתוך האריזה והוא מתנדנד בבסיסו, אבל זה לא משפיע על השימוש בו.
גם  Wet n' Wild מופיעה ברשימות הטובות של Peta (וכמובן גם אצל רבות מהיוטיובריות ובלוגריות שהזכרתי למעלה).
מחיר השפתון - 2.75$













עוד מוצר שסיקרן אותי המון זמן היה הפריימר המינרלי של e.l.f. אני לא חסידה גדולה של פריימרים לפנים, אבל אני נורא רוצה להיות. תמיד אני חושבת שאולי עד עכשיו פשוט לא ניסיתי את הנכונים, אלה שיגרמו לי להתאהב בהם. לכן, כאשר נפלה בחלקי ההזדמנות לנסות את הפריימר המדובר הזה, קפצתי עליה.
המוצר מגיע באריזת משאבה, שבעיניי זה תמיד נפלא, אבל במקרה הזה המשאבה אינה מוצלחת כל כך. כנראה בגלל שהמוצר שכב בתוך הקופסה במהלך המשלוח לארץ, החומר עצמו נצמד לדפנות הבקבוק כך שהמשאבה לא הצליחה באמת לשאוב חומר. בתחילה הייתה בטוחה שהמשאבה מקולקלת אך לאחר כמה שעות בהן הבקבוק עמד, החומר חזר כנראה למרכז הבקבוק ולכן הצלחתי לבסוף להשתמש במוצר.
מדובר בפריימר שקוף, המבטיח להפוך את עור הפנים לקנבס חלק ולהכינו למייק אפ שיונח מעליו. אכן התחושה שמקנה הפריימר לעור היא נעימה מאוד, אך עדיין לא הצלחתי להתאהב בו ולהכניס אותו אל שגרת האיפור שלי. כמו עם פריימרים אחרים שניסיתי, הרגשתי אחרי כמה שעות שהעור שומני ממש... ואף אחת לא אוהבת להרגיש ככה.
לסיכום - ממש לא מוצר חובה בעיניי. כנראה שזו באמת לא אני אלא המוצר, ויעבור עוד הרבה זמן עד שאתפתה לנסות שוב פריימר. חסרון נוסף - האריזה די גדולה אך מכילה מעט מאוד חומר (רק מה שנמצא בתוך החלק הלבן) כך שעבור המחיר... לא בטוח כמה זה משתלם.
מחיר - 8.99$
























עפרונות שפתיים זה מוצר שבעיניי אי אפשר לטעות איתו. הם תמיד שימושיים וגם אם הגוון לא תואם בדיוק למה שהתכוונו תמיד אפשר לשחק איתם ולהניח גלוס או שפתון בגוון שונה מעליהם. עפרונות השפתיים של NYX ידועים בבלוגספירה כמוצלחים למדי ואני החלטתי לנסות אותם בגוונים נוּדיים. הסיבה לכך היא שתמיד כאשר אני מניחה שפתון בסקאלת הגוונים הללו אני מרגישה שצבע שפתיי האדמדם דומיננטי ממש והמראה המתקבל מצחיק. כאשר מניחים קודם עפרון שפתיים בגוון דומה לגוון השפתון על כל שטח השפתיים, הבעיה הזו נפתרת ושני העפרונות הללו לחלוטין עושים את העבודה. לא הייתי אומרת שהם נמרחים כמו חלום, אבל דווקא עובדה זו הופחת אותם לעמידים למדי.
ניקס גם כן מוגדרת כ - Cruelty Free ומצוינת ברשימת החברות הטובות של Peta.
מחיר כל עיפרון - 2.39$




















המוצר הבא הוא מבחינתי גולת הכותרת של כל ההזמנה הזו. מדובר באיילנר של מילאני מסדרת Infinite liquid eyeliner. קראתי על האייליינר הזה אצל בלוגריות רבות, ועל אף כל המחמאות שקיבל עדיין הייתי מופתעת מרמת הביצוע הגבוהה שלו. למוצר זה קיימים שמונה גוונים כאשר אני בחרתי כמובן בגוון השחור הקרוי Everlast. מדובר באייליינר עם מכחול שמתייבש מאט לחלוטין! ברגע שהוא מתייבש ומתקבע הוא לא יזוז עד שתחליטו להסיר אותו (בנמרצות) עם מסיר איפור. ללא ספק המוצר הכי שווה שקיבלתי בהזמנה זו.
מחיר האייליינר - 6.25$


הגענו למוצר האחרון - עיפרון לעיניים של מילאני בגוון חום (05). גם מוצר זה היה מומלץ מאוד בקרב בלוגריות היופי השונות בשל עמידותו המצוינת והוא אכן עומד בהבטחות. הוא קרמי מאוד, נמרח בקלות ועשיר בפיגמנט. היתרון הוא גם קצת חיסרון כי הוא מאוד רך ולכן צריך להזהר לא ללחוץ חזק מדי על הקצה שלו שכן הוא עלול להישבר.
מחיר העיפרון - 6.99$


באופן כללי הייתי מרוצה מחווית הקנייה בביוטי ג'וינט, המשלוח הגיע במהירות ולא חוויתי בעיות.
 עלות המשלוח חושבה ע"פ משקל המוצרים והסתכמה 12.60$ אך מסכום זה ירדו 5$ על קנייה ראשונה מעל 50$ ועוד 2.5$ הנחה בזכות קופון הנחה של 5% שמצאתי במקרה ברשת כך שכל העסק יצא הרבה יותר משתלם.
מה איתכן? התנסיתן כבר בקניות דרך האתר? רכשתן מוצרים המופיעים בפוסט? מה דעתכן עליהם?

מקווה שנהניתן לקרוא וכמו תמיד אני פנויה לכל שאלה, תגובה או הערה.
סוף שבוע נהדר לכן :)

3 תגובות:

  1. אחלה פוסט =) תתחדשי. גם אני מתכננת להזמין מהאתר (ואני תמיד אומרת שזה יהייה בקרוב אבל תמיד דוחה את זה)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!! אני מקווה שהפוסט הזה נתן לך השראה :)

      מחק
    2. האמת שאף אחד מהמוצרים האלו לא הייה אצלי בסל הקניות. כבר יש לי ווישליסט לאתר שנשאר קבוע כמעט חודש עכשיו. אבל אני תמיד נהנית להציץ לחבילות של אחרים

      מחק