יום שלישי, 10 באפריל 2012

ממתקים מהדודה אמריקה =)

 חג שמח לכולן!
היום יהיה פוסט קצר. אני רוצה לספר לכן על שני מוצרים שהזמנתי לפני כחודש באינטרנט. אין נושא מרכזי לפוסט הזה, פשוט שני מוצרים שהוזמנו מארה"ב ורציתי לחוות את דעתי עליהם.
הראשון הוא מוצר שקצת היה קשה לי לשים את ידיי עליו. מדובר בקונסילר Glamoflauge של Hard Candy.

Hard Candy היא חברת קוסמטיקה אמריקאית אשר נוסדה ב-95 ובהמשך נמכרה לתאגיד לואי ויטון. מאז עברה החברה גלגולים רבים עד למצבה הנוכחי בו מוצריה נמכרים ברשת האמריקאית וול-מארט.
הקונסילר אותו רכשתי קיבל תשבוחות רבות ברשת והסיבה שהחלטתי לרכוש דווקא אותו היא מכיוון שהוא מוגדר ע"י החברה כ - Heavy Duty Concealer, כזה שיכול להסוות אפילו קעקועים.
הגוון אותו רכשתי הינו 314 - Tan והוא הגוון הכהה ביותר מבין 3 הגוונים הקיימים למוצר. הוא מגיע עם עיפרון קטן באותו צבע המיועד (ע"פ הכתוב על הקופסה) לסימון קווי המתאר החיצוניים של הקעקוע לפני הנחת הקונסילר. מאחר ולי אין קעקועים, אין לי ממש שימוש בעיפרון, למרות שניתן להשתמש בו כדי להסוות נקודות קטנות או כתמים על הפנים.
כשקיבלתי אותו קצת נבהלתי, כי הגוון היה נראה לי כהה מדי, אבל כשמטשטשים אותו הוא נראה הרבה יותר בהיר ולכן אין ממש בעיה. עם זאת, כדי לקבל אפקט של הארה, רצוי היה אולי בכל זאת להזמין גוון אחד יותר בהיר.









היתרונות:
* A little goes a long way - כמות קטנה מאוד מהמוצר הזה תספיק לכיסוי שטח נרחב מאוד, וסביר להניח ששפורפרת אחת תספיק לכם לנצח.
* לא צריך לדחוף ידיים למוצר וניתן להוציא כמות מדודה ממנו בזכות האריזה הנוחה.
* המוצרים של הארד קנדי לא נוסו על בע"ח (סימנתי בתמונה האמצעית באדום את ההצהרה כפי שמופיעה על האריזות, והחברה נמצאת גם ברשימות הטובות של PETA).
החסרונות:
* ריח של משחה - נעלם ברגע שמניחים על העור... אבל אפשר היה לשפר את הנושא הזה.
* קשה להניח ולטשטש את הקונסילר הזה. אני אוהבת להניח קונסילר עם האצבעות, אבל במקרה הזה זה לא עובד בשבילי וגיליתי שהשיטה היחידה שעובדת כמו שצריך איתו היא ספוגית לחה.
* חובה לקבע את הקונסילר עם פודרה משתי סיבות: הוא מאוד מבריק וכאשר מניחים אותו מתחת לעיניים עלול להתקבל מראה מצחיק. הסיבה השנייה היא שאם יש לכן קמטוטים מתחת לעיניים, תוך זמן קצר הוא ייכנס אליהם.
*  עם כל התיאורים המפוצצים שלו, אני עדיין לא מרגישה שהוא  מסווה לי לגמרי את הכהויות מתחת לעיניים. אבל יכול להיות גם שציפיתי ליותר מדי, או שהבעיה היא בעיגולים השחורים שלי ;).

כפי שניתן לראות, אפשר להמשיך ולטשטש את המוצר גם מעבר למה שאני טשטשתי
לסיכום, עוד לא החלטתי איפה אני עומדת עם המוצר הזה, אבל בגדול, לא הייתי רצה להזמין. מי שחובבת איפור ולא מחפשת קונסילר ספיציפי אלא מעוניינת להתנסות במוצרים/מותגים חדשים - המוצר הזה יותר יתאים לכן ואולי תחבבו אותו יותר ממני.
אני קניתי אותו במחיר של 14.95$ (שזה די מבאס בהתחשב בכך שמחירו בוול מארט הוא בסביבות 6$) באיביי דרך המוכר הזה.


המוצר השני הוא פחות או יותר מוצר האיפור האהוב עליי ביותר כרגע. מדובר בהיילייטר של The Balm הנקרא
Mary-Lou Manizer. גם הוא נרכש בעקבות ביקורות טובות ברשת, והוא אכן עומד בהבטחות.























נתחיל בזה שהאריזות של The Balm, הן האריזות הכי מתוקות שראיתי למוצרי איפור והן עושות לי חשק לנסות עוד ועוד מוצרים של המותג.
שנית, ואני לא אכביר במילים, ההיילטר הזה פשוט מושלם מבחינתי ולפי דעתי הוא יתאים כמעט לכל גווני העור.
הפיגמנט שלו עשיר ביותר כפי שניתן לראות בסווטצ'ים למטה ויחד עם זאת הוא אינו מותיר מראה מנצנץ, אלא נותן גימור חי ומואר כפי שהיילייטר אמור לעשות.
בערב החג שילבתי אותו באיפור על גשר האף ועל עצמות הלחיים והוא פשוט הקפיץ את המראה כולו.













ההיילייטר הראשון שרכשתי אי פעם היה ה - MSF של מאק שנקרא soft and gentle (לפני שהחלטתי להפסיק לקנות מהם בגלל כל עניין הניסויים) ואני הרבה פחות אוהבת אותו מה- Mary Loumanizer. עם ההיילייטר של מאק אני מרגישה שמתקבל מראה הרבה יותר מנצנץ ומאופר ולכן ניתן להשתמש בו רק בערב וגם את זה אני עושה לעתים רחוקות.






לכן, אני בהחלט ממליצה לכל מי שמחפשת תחליף cruelty free ללכת על ההיילייטר של The Balm.
אגב, מאחר ולא מצאתי את החברה ברשימות של Peta, פניתי אליהם על הוול בפייסבוק וזו ההצהרה שהתקבלה:
Hi Dafna! We do not test on animals. Suppliers of raw materials used in our products certified that they have not been tested on animals since December 31, 1990 and our products have not been tested on animals!

רכשתי את המוצר דרך סטרוברי במחיר של 93 ש"ח. ההיילייטר לא זמין תמיד באתר ואני חיכיתי שיתחדש המלאי כדי להזמין את שלי.
שורה תחתונה: כפי שבטח כבר הבנתן - מומלץ ביותר!

טוב, אז זה לא היה קצר כמו שחשבתי, אבל הגענו לסוף.
שיהיה לכולכן המשך חג שמח וכיפי, תבלו, תנוחו ותאכלו מלא (מה?.. זה חג, מותר).

עד לפעם הבאה.... 

2 תגובות:

  1. וואוו ההיילייטר ניראה מדהים! כלכך עדין ויפה..

    עשית חשק , אבל רכשתי לא מזמן את MSF רד הד של מאק , הוא הרבה יותר עדין מהסופט אנד ג'נטל אבל האריזה של דה באלם הרבה יותר מושכת!

    השבמחק
    תשובות
    1. :) אני לגמרי מכורה אליו, ובדר"כ אני לא סאקרית של אריזות אבל במקרה הזה נשביתי בקסם לגמרי.

      מחק