יום חמישי, 26 באפריל 2012

מברשות אהובות - חלק א'

אתן כבר יודעות שאני אוהבת מברשות. מאוד. אני אף פעם לא מרגישה שיש לי מספיק ולכן צברתי כבר אוסף מכובד מאוד.
החלטתי שהגיע הזמן לשתף אתכן במברשות הכי שימושיות שלי כרגע, ומפאת כמות המברשות הפוסט יחולק ל - 2.
היום נדבר על מברשות העיניים. אז מימין לשמאל, לפי סדר המספרים, בואו נתחיל.

1. מברשת מס' 815 wow זו המברשת היחידה שאני משתמשת בה למילוי הגבות בצללית. היא אינה מיוחדת מבחינת הצורה ויש לי הרבה מברשות שדומות לה, אבל אני תמיד חוזרת אליה. הגודל שלה מצוין - לא גדולה מדי ולא קטנה מדי, ומידת הדחיסות מושלמת ומאפשרת למלא את הגבה מבלי להעמיס יותר מדי צבע.
אני נוהגת להשתמש בה יחד עם הצללית לגבות של וואו עליה סיפרתי בפוסט קודם

2. מברשת מסקרה (סט מאיביי) - כשהייתי "צעירה" בענייני האיפור, עשיתי טעות של מתחילות והזמנתי סט של מברשות מאי-ביי. היה לי ברור שלא אקבל מברשות באיכות של מאק, אבל חשבתי לעצמי... כמה גרוע זה כבר יכול להיות? אז מסתבר שמאוד. אף אחת מהמברשות האלה לא משמשת אותי כיום מלבד מברשת המסקרה שהתבררה כשימושית מאוד לסידור גבות סוררות.
על כל המברשות בסט מוטבע הסמל של מאק (גיליתי את זה רק כשהחבילה הגיעה לידיי), כשברור שמדובר בחיקוי עלוב ביותר למברשות מאק.

3. Eye Shading Brush אקוטולס - חלק מסט של 6 חלקים שנרכש דרך iHERB עליו סיפרתי לכם בפוסט הזה. מדובר במברשת משיער סינטתי המיועדת להנחה של צללית על גלגל העין, ומה שאני אוהבת בה במיוחד הוא שלעומת מברשות אחרות מהסוג הזה היא גדולה יחסית, מה שמקצר את זמן העבודה בשל היכולת לכסות שטח רחב יותר.

4. S217 ביוטי קר - מברשת המיועדת להנחת צללית בשקע העין. זו אחת המברשות הראשונות שרכשתי בביוטי קר והייתי מופתעת מאוד מהאיכות שלה. היא רכה ונעימה ובעיניי היא מתאימה גם לטשטוש של צלליות בקפל מאחר ואינה דחוסה מדי.

5. Pointed Blender Brush (סט מ - Coastal Scents) - המברשת הזו היא חלק מסט של 22 מברשות אותו סקרתי כאן. בקוסטל סנטס היא מוגדרת כמברשת טשטוש מחודדת. אני לא הייתי מגדירה אותה כמברשת טשטוש כי בעיניי היא דחוסה מדי. לטעמי היא מתאימה להנחה מדויקת יותר של צללית בקפל העין או בזווית החיצונית של העין, זאת בשל הדחיסות והצורה המחודדת שלה.

6. E25 סיגמא - מברשת לטשוטים שקיבלתי במתנה כשרכשתי את שלוש מברשות הפנים מסדרת Sigmax.
מזל שקיבלתי אותה כי לעולם לא הייתי חושבת לרכוש אותה בעצמי. מדובר במברשת נפלאה, רכה ופלאפית המבצעת את תפקידה בצורה מושלמת.

7. D Fine Eyeliner ביוטי קר - המברשת הזו היא תגלית מבחינתי. עד כה, זו המברשת היחידה שאני מצליחה להניח באמצעותה אייליינר בצורה מדויקת. ניסיתי גם מברשות אלכסוניות למיניהן וזה פשוט לא הולך לי ולכן החלטתי לרכוש 2 נוספות ממנה, ואני בטוחה שכשיזדמן לי ארכוש עוד. גם המחיר מצחיק - 3 ש"ח.

8. מברשת מס' 4 ג'ייד - זו המברשת הוותיקה ביותר בחבורה והיא משמשת אותי לתיחום של קו הריסים התחתון באמצעות צללית בעיקר בימים שבהם לא מתחשק לי להשתמש בעפרון. שימוש נוסף חשוב שלה - לאחר הנחת אייליינר בקו הריסים העליון, אני עוברת באמצעותה עם צללית שחורה על האייליינר על מנת לקבע אותו.

9. Smudge Eyliner Brush אקוטולס - את המברשת הזו כבר היללתי בפוסט הקודם על iHERB. אני עדיין אוהבת אותה וכבר רכשתי 2 נוספות ממנה. היא נפלאה כמברשת עיפרון - להנחה ומריחה של צללית או עיפרון בקו הריסים התחתון והעליון.

10. Brow Brush (סט מ - Coastal Scents) - טוב, אז אין לי מושג למה בקוסטל סנטס החליטו לקרוא למברשת הזו מברשת גבות. אותי היא משמשת גם כן לתיחום בקו הריסים. היא דחוסה דחוסה ומתאימה גם לסמאדג'ינג (מריחה).

אלה השימושים שאני עושה במברשות האלה, כמובן שזה גם עניין של נוחות וכל אחת יכולה למצוא שימושים יצירתיים אחרים לאותן מברשות. למי שדאגה, אף אחת מהן לא משירה שיער - לא בשימוש ולא בחפיפה.






























לסיכום, שימוש במברשות טובות יכול לשדרג מאוד את האיפור. לצערי בארץ קשה להשיג מברשות איכותיות במחירים סבירים. השתדלתי להראות לכן כאן טווח של מברשות עיניים טובות במחירים זולים, שניתן להשיג בין אם בחנויות בארץ או בהזמנה מהאינטרנט.

חלק ב' הכולל מברשות פנים יגיע בקרוב, מקווה שנהניתן מחלק א'.
חג עצמאות שמח,
דפי =) 

5 תגובות:

  1. חג עצמאות שמח :)
    אני מאוד אוהבת מברשות.
    יש לי את האוסף המושלם למתאפרת הממוצעת של מברשות לאיפור העניים: את כל המברשות שצריך - וקבוקי :)
    לדעתי בארץ יש למברשות איכותיות במחיר סביר. סה"כ הם מחזיקות המון המון המון זמן כך שזה יוצא בסופו של דבר זול.
    של לי אחת מכל סוג, ואני לא מרגישה שיש לי צורך לכמה מאותו סוג. יש לי רק של חברת איל מקיאג.

    אהבתי את הפוסט.

    חג שמח:)

    יעלי
    הבלוג שלי:
    http://yaelin10.blogspot.com/

    השבמחק
    תשובות
    1. היי יעלי,
      את לגמרי צודקת לגבי הכמות, אבל אצלי יש גם עניין של אובססיה קלה, כמו אצל הרבה חובבות איפור, ואני לא קונה רק מה שאני צריכה, ועניין של עצלנות. יש מברשות מסוימות כמו מברשות אייליינר לדוגמא או מברשות מייק אפ, שאני אישית לא מסוגלת להשתמש בהן מבלי לשטוף אותן בין שימוש לשימוש.
      נדיר מאוד שיש לי זמן לחפוף את המברשות האלה על בסיס יומי ולכן אני אוהבת שיש לי בסטוק עוד כמה שישמשו אותי בין החפיפות.

      לגבי איל מקיאז'.... יש לי 3 מברשות עיניים שלהן שקניתי לפני הצבא, או יותר נכון המוכרת בחנות שכנעה אותי שאני חייבת לקנות. אני לא זוכרת כמה הן עלו, אבל אני כן זוכרת שהן עלו הרבה יותר ממה שאני מוכנה לשלם כיום על מברשות והאיכות שלהן ממש לא שווה את המחיר ששילמתי עבורן. הידיות מתקלפות, ראש המברשת התפרק לי כמה פעמים ונאלצתי להדביק מחדש רק בגלל שכאב לי על הסכום שהן עלו. יכול להיות שהמברשות שנמכרות אצלם היום הן באיכות טובה יותר, אבל במחיר של מברשת או 2 קניתי סט שלם בקוסטל סנטס של מברשות שלא נופלות באיכותן.
      בסיכומו של דבר, כמו כל דבר אחר באיפור, זה עניין של העדפה אישית.

      מחק
    2. טובץץ אני חסרת אובססיה באיפור לחלוטין. אז את מבינה שיש לי רק מה שאני חושבת שיחזיק לי הכי הרבה.
      שניים מאותה מוצר יש לי מאט.
      המברשות מעולות, ויש לי אותם כבר מספר שנים. כל פעם קניתי עוד אחת ועוד אחת כדי ליצור את סט המברשות המושלם לדעתי לאיפור עניים שחשבתי שכל אישה צריכה שיהיה לה. וכמובן קבוקי.
      אבל אני לא משתמשת המון ולא מתאפרת המון. לרוב אני הולכת טבעי עם קצת סומק.
      אני מקדישה לטיפוח הרבה הרבה יותר ממה שאני מקדישה לאיפור.
      אז באיפור יש לי הכי בסיסי שיש ואני לא מאלה שיש להם ארגזים. בו נגיד ככה, אני לא יוכלה לעשות מכירה מחר כי אז לא ישאר לי כלום :)

      יעלי
      http://yaelin10.blogspot.com/

      מחק
  2. נהניתי לקרוא את הפוסט ואין ספק שיש לך סבלנות רבה.
    מחכה לחלק ב'

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אפרת,
      תודה על הפרגון :) הכי משמח אותי לשמוע שיש מי שאוהב לקרוא את הפוסטים שלי.

      מחק