יום ראשון, 1 באפריל 2012

iHerb - תחילתה של ידידות מופלאה

על iHERB קרוב לוודאי שרבות מכן כבר שמעו. מדובר באתר אמריקאי המוכר מגוון של מוצרים (מטיפוח ועד אוכל), רובם מוצרים המופקים מחומרים טבעיים או ידידותיים לסביבה.
אני שמעתי עליו לראשונה בפוסט ב"יופי טופי" וכשראיתי אילו מוצרים נמכרים שם הזדרזתי וביצעתי הזמנה בעצמי.

את ה"ממתקים" בתמונה קיבלתי לפני כחודש אבל רציתי קצת להתנסות בהם לפני שאני מספרת לכן עליהם, ואלה הם רשמיי....

המוצר הראשון הוא מוצר שנרכש במקרה, אבל הוא ללא ספק המוצר הכי שווה בחבילה מבחינתי. קרם הלחות שלי היה בשלבי סיום ותוך ביצוע ההזמנה חשבתי למה לא להזמין כבר אחד חדש על הדרך. הקרם שרכשתי נקרא Vitamin C Renewal Facial Cream מבית Avalon Organics. באתר עצמו מופיעות ביקורות של צרכנים על מרבית המוצרים וראיתי שמבין הקרמים לפנים, למוצר הזה היו המון המלצות.

הקרם הזה הוא לחלוטין הפתעה מבחינתי. המרקם שלו סמיך (קצת מזכיר מרקם של חמאת גוף) אך הוא לא משאיר תחושת שומניות על הפנים בכלל והוא מתייבש מהר מאוד. כפי שאפשר לראות בתמונה השמאלית, הקרם מכיל 100% מרכיבים צמחיים ולא נוסה על בעלי חיים.
יתרון נוסף שלו הוא הריח המדהים שלו. כל פעם שאני פותחת את הצנצנת אני מקבלת "בום" של ריח הדרים, כזה שהכי כיף לפתוח איתו את הבוקר. הקרם הזה הצליח לתת מספיק לחות לעור שלי בתקופת היבשה האחרונה, להותיר מגע מדהים לעור ויחד עם זאת לא להשאיר שמנוניות.
מרוב התלהבות ביצעתי הזמנה של קרם עיניים מהסדרה. ההזמנה עדייו בדרך אז דיווחים יגיעו אליכן בהמשך.

את המברשות של אקוטולס רציתי כבר ה מ ו ן זמן. מצאתי אותן באיביי אצל מוכרים סיניים אבל קצת חששתי לקבל זיוף (למרות שלא מדובר במותג יוקרתי), לכן כשגיליתי שהן נמכרות ב iHERB שמחתי ממש והזמנתי לא מעט מהן. מברשות זו אחת ההתמכרויות שלי בכל הנוגע לאיפור... אני תמיד שמחה שיש לי עוד מהן. מה שמיוחד במברשות של אקוטולס הוא שהן מברשות שנחשבות ידידותיות לסביבה. הן מיוצרות מבמבוק ואלומינים ממוחזר וסיבי השיער הם סינתיים (ולמען האמת אני תמיד מעדיפה סיבי מברשות סינתטיים - יותר נעים ויותר הגייני).

 6 Piece Eye Brush Set (7.22$)

הסט מכיל 5 מברשות קצרות לאיפור עיניים + תיק כותנה המכיל את המברשות ובו גם מראה - מושלם לנסיעות.
אני אומר מראש כבר, שכל המברשות שאציג רכות ונעימות על הפנים, וכל מי שחוששת משיער סינטתי יכולה להיות רגועה בעניין הזה.
על כל מברשת בסט הזה חרוט הייעוד שלה, אפרט לכן אותן מהימנית לשמאלית:
Smudge - מברשת קטנטנה הנועדה הנועדה להניח צללית בצמוד לקווי הריסים או לסמאדג'ינג - מריחה, בדר"כ של עיפרון בצמוד לקווי הריסים.
Shade - מברשת שנועדה להנחת צללית על העפעף. לעניות דעתי היא קטנה מדי בשביל לבצע את התפקיד הזה אז אני אצטרך לחשוב למה היא כן יכולה להועיל לי.
Highlight - מברשת שמטרתה הנחת הארות בעצם הגבה או בחלק הפנימי של העין. אני דווקא מוצאת שהיא יותר יעילה בטשטוש.
Crease - מברשת להנחת צללית בקפל העפעף. לא ברור למה באקוטולס החליטו שזה הייעוד שלה. מדובר במברשת אלכסונית שאני דווקא הייתי משתמשת בה לקונטור בצידי האף למשל...
Blend - מברשת הטשטושים הכי גדולה שראיתי EVER, אבל היא תעשה את העבודה.



Powder Brush (6.99$)

מברשת פודרה ארוכה גדולה ונעימה. צפיפות השיער שלה מושלמת להנחה של פודרה, היא לא דחוסה מאוד ולכן לא תרכז הרבה פודרה במקום אחד מה שמביא ליצירת מראה מקומח.



 5 Piece Brush Set (9.73$)

סט של 4 מברשות ותיק קטן עם ריצ'רץ'. אם לומר את האמת מהסט הזה הייתי קצת מאוכזבת.... שוב אני ותפיסת הגודל המוטעית שלי, אבל בתמונות מברשות הפנים נראו לי קצת יותר גדולות. לפי החברה המברשות האלה מותאמות במיוחד לאיפור מינרלי. מכיוון שאין לי כזה אני אשתמש בשתי מברשות הפנים להנחת סומקככל הנראה(למייק אפ הם לא יתיאמו פשוט כי הן לא דחוסות מספיק) ושתי מברשות העיניים להנחה וטשטוט של צלליות, למרות שהימנית ביותר מיועדת לקונסילר.



6 Piece Brush Set (10.15$)

סט נוסף המכיל מברשת סומק, מברשת קונסילר, מברשת להנחת צללית, ומברשת אייליינר אלכסונית. בנוסך ישנה גם מברשת מסרק שלעולם לא הבנתי מי משתמש בה... וכמובן תיק המכיל את כל המברשות + תא לנשיאת מוצרים נוספים.




Smudge Eyeliner Brush (3.50$)

אז כנראה שהדברים הכי טובים נרכשים בטעות, כי המברשת הזו היא האהובה עלי מכל אלה שקיבלתי בחבילה. הזמנתי אותה כי חשבתי שמדובר במברשת אייליינר לא זוויתית, וטעיתי.
בפוסט הזה סיפרתי לכן על חיפושיי אחר מברשת עיפרון טובה, ובכן.... סוף סוף מצאתי אותה. מברשת עיפרון מושלמת ליצירה של מראה מעושן וטשטוש צללית  בקו הריסים התחתון. היא נעימה ומספיק דחוסה כדי לבצע את העבודה. היא מגיעה גם עם מחדד בקצה ומיכל שאוסף את השאריות של החידוד.
 אני כל כך אוהבת אותה ששתיים נוספות נמצאות בדרך אליי :).



Mint Julep Masque (3.84$)

המוצר הבא הוא מסכת מנטה לפנים מבית Queen Helene. שמעתי הרבה ביוטיוב על המסכה הזו אבל לא מצאתי אותה בשום מקום עד שגיליתי את iHerb. בגלל המחיר הזמנתי כבר 2, ואני שמחה שעשיתי זו כי אני בטוחה שאשתמש בה הרבה. 
המסכה מיועדת לעור עם נטייה לאקנה והתחושה שנותרת על העור לאחר שמשתמשים בה היא מדהימה. הרגשתי שהיא מנקה את העור בלי להשאיר תחושת יובש, ושממש יש שיפור ניכר בגודל הנקבוביות. גם למוצר הזה יש ריח נעים מאוד של מנטה. אני נוהגת לחכות רבע שעה (לפעמים אפילו קצת יותר) ורק אז שוטפת אותה מהפנים.
המוצר לא נוסה על בעלי חיים ואינו מכיל מרכיבים מן החי - מומלץ ביותר!


לסיכום, החוויה הראשונה שלי עם iHerb הייתה מוצלחת ביותר. לא סתם אני מחכה כבר לעוד משלוח.
יש מלא קודים שמסתובבים ברחבי הרשת להנחה באייהרב. למי שלא נתקלה בהם עדיין, תוכלו להשתמש בקופון שלי לרכישה הראשונה - AFI044 הוא יקנה לכן 5$ הנחה ולאחר מכן תקבלו קוד משלכן להעביר הלאה.
דמי המשלוח סבירים בהחלט: 6$ ובקנייה מעל 40 דולר הם יורדים ל - 4$. כמובן שעם קופון הנחה כל העסק בכלל יוצא משתלם.

פווו... זה היה ארוך, מקווה ששרדתן עד הסוף,
מחכה לשמוע אתכן בתגובות,
דפי =)



12 תגובות:

  1. תתחדשי! אני גם התחלתי לאחרונה לקנות מהם וסופר מרוצה. דווקא את המוצרים שקנית לא רכשתי אבל הם נמצאים אצלי בויש ליסט.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אני בדיוק קוראת את הפוסט שלך בעניין. אני בהחלט מרוצה מהם רק חבל שאין להם שם יותר מוצרי איפור... זה בכלל יכול היה להיות מושלם.

      ובהזדמנות זו אני חייבת לומר שבתור בלוגרית היופי הישראלית הראשונה שהתחלתי לעקוב אחרי הפוסטים שלה אז מזמן, לכבוד הוא לי לקבל ממך תגובה על פוסט ;)

      מחק
    2. תהיי מופתעת אם אגיד שאני קוראת אותך (אבל לא תמיד מגיבה?)
      אז כן ;)

      מחק
    3. מופתעת ומוחמאת =)

      מחק
  2. תתחדשי! נראית קניה כיפית ביותר :-)

    המברשת עיפרון נראית לי שימושית מאוד ומסכת המנטה ממש קורצת לי, נראה לי שהגיע הזמן להתחיל לתכנן הזמנה.....:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה טולי! אני מזהירה מראש - סכנת התמכרות ;)

      מחק
  3. עוד לא יצא להזמין מהם,אבל אל דאגה זה יהיה ממש בקרוב אני זוממת על הסט מברשות הראשון,המחירים שלהם ממש סבירים,גם אני קראתי ביקורות טובות על המסיכה הזאת והמחיר שלהם ממש זול.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק... המחירים שלהם הוגנים ביותר, גם דמי המשלוח נמוכים ביותר יחסית לאתרים מסוג זה

      מחק
  4. גם אני זוממת להזמין משם מתישהוא, אם כי לא כרגע, תודה על הפוסט

    השבמחק
  5. שאלה על המסכת מנטה - זו מסכה מתקלפת??

    השבמחק
    תשובות
    1. היי :)... לא זו מסכה רכילה שמתייבשת על הפנים ולאחר כרבע שעה שוטפים אותה עם מים חמימים.

      מחק