יום חמישי, 19 באפריל 2012

אוסף הסמקים שלי

הפעם החלטתי להתמקד במה שכבר יש לי ולא במוצרים חדשים שקניתי.
אני סטונדטית (אמנם עובדת אבל עדיין סטודנטית...) והאובססיה החביבה שלי לאיפור עלולה להעיק על הכיס מפעם לפעם ולכן לאחרונה אני במדיניות של איפוק. בין יתר הנסיונות שלי לחסוך הכנסתי את עצמי לפרויקט של סיום 10 מוצרי טיפוח ואיפור (project ten pan - לחובבות היוטיוב שביניכן) ואני מקווה שאצליח לעמוד בו :).
גם הסמקים שלי משתתפים בפרויקט ועכשיו רק צריך לחכות ולראות מי מהם יגיע ראשון לקו הסיום.

בחמישייה הראשונה של הסמקים קיימים מוצרים חדשים יותר אך גם כאלה שנרכשו כבר לפני כמה שנים. קשה לי להפרד ממוצרי איפור :/

הסומק הראשון והוותיק ביותר לדעתי הוא סומק מספר 06 של ביוטי קייר. אני לא יודעת אם הם עדיין מוכרים אותו ,אבל אני מניחה שכן. עם ההעמקה שלי יותר בענייני האיפור, גיליתי כי הוא מתאים יותר לשימוש כהיילייטר ברונזי מאשר כסומק, וכשאני משתמשת בו זה בדר"כ מעל סומק אחר.
הבא בתור גם הוא די וותיק - סומק מספר 2 של וואו. מדובר בסומק פיגמנטי מאוד בעל עמידות טובה בגוון חום-ורוד עם מעט שימר. עם הזמן חיבתי לגוונים מסוג זה דעכה קצת ועכשיו אני יותר חובבת סמקים ורודים ואפרסקיים, זו הסיבה שאני לא משתמשת בו כל כך.
הסומק הבא מוגדר כפודרה - wow face powder. לא הצלחתי למצוא מספר למרות שאני די בטוחה שהיה גוון נוסף למוצר. הסומק עצמו נראה כמו פודרת מוזאייקה המורכבת מכמה גוונים כשהגוון שמתקבל על העור בסופו של דבר הוא ורוד בייבי מקסים בגימור מאט. הוא מאוד פיגמנטי אך לא מאוד עמיד לטעמי.
לגבי המחירים של שלושת המוצרים הנ"ל... אני פשוט לא זוכרת כי זה באמת היה לפני הרבה זמן, אבל ניתן להגיד בוודאות שהמחיר לא עלה על 15 ש"ח.

שני הסמקים בתחתית הצילום הם חדשים יותר ודובר בהם רבות בבלוגים הישראלים.
הראשון הוא הסומק האפוי של פופה  - Luminys Baked Blush מספר 07. גם זה סומק בגוון ורוד בייבי אך יש בו גם "ורידים" זהובים ברונזיים שמוסיפים לו קצת ברק ומעט נצנוץ. ניתן להניח אותו לבד, אך אני מעדיפה להניח אותו מעל סומק אחר בגוון דומה על מנת שיתקבל צבע עשיר  יותר. השימוש בו נותן לכל סומק שמניחים מתחתיו גימור בוהק וחי יותר.
מבחינת המחיר - הוא נמכר בסופר פארם במחיר של 170 (!) ש"ח, אני רכשתי אותו יחד עם מוצר נוסף של פופה במבצע של 1+1, וראיתי שהוא נמכר גם בסטרוברי ב - 68 ש"ח.

אחרון חביב בסדרת הבודדים הוא סומק טרקוטה של ביוטי קייר מספר 03, גם הוא סומק אפוי והגוון שלו הוא כתום-אפרסקי עם "ורידים" מוזהבים. לטעמי הוא מתפקד לא פחות טוב מהסומק של פופה. גם הוא ניתן לשימוש לכשעצמו או מעל סומק אחר ואני ממש מרוצה ממנו. חבל רק שאין מבחר גוונים רחב יותר שלו.
המחיר שלו הוא 9 ש"ח אם אינני טועה.



המוצר האחרון הוא פלטה של סמקים מהסוג שמוכרים בקוסטל סנסט. רכשתי את הפלטה הזו לפני כמעט שנה באי ביי מהמוכר הזה תמורת 8.5 דולר כולל משלוח. היום אני לא יודעת אם הייתי עושה זאת שוב. אני חושבת שבאי ביי מוכרים כמעט את כל הפלטות שנמכרות בקוסטל סנטס, רק במחירים נמוכים הרבה יותר, אפילו מצחיקים. מקור הפלטות האלה הוא בעיקר הונג קונג / סין. כשביצעתי את הקנייה הזו חיפשתי להתנסות במוצרים חדשים ולא כל כך היה לי אכפת, ואומנם אני מאוד מרוצה מהסמקים בה, אבל כשקיבלתי אותה גיליתי שהיא לא זהה לפלטה הנמכרת בקוסטל סנטס (הגוונים קצת שונים) וכיום אני מעדיפה שלמוצרים שאני רוכשת יהיו "אבא ואמא" אליהם אוכל לפנות במידה ויהיו בעיות עם המוצר.
בסה"כ הופתעתי מאוד לטובה ממרבית הסמקים בפלטה. כמעט כולם מפוצצים בפיגמנט (ולכן רצוי להשתמש במברשת עדינה כגון מברשות דואו פייבריות, לפיזור עדין יותר של הצבע), הם נוחים לטשטוש וגם העמידות שלהם לא רעה.
הסומק המפתיע והאהוב עליי ביותר מתוך הפלטה הוא הסומק הכתום, הימני ביותר בשורה התחתונה. לא היה לי מושג שסומק כתום יכול להיות כל כך מחמיא. אני חושבת שהוא מתקבל מאוד טבעי על גווני עור שזופים פלוס.
לא אהבתי: שהחומר הפלסטיקי השחור ממנו עשויה הפלטה, לא ניתן לניקוי בעליל.
שורה תחתונה : מומלץ בעיקר למי שרק מתחילה להתנסות באיפור ולכאלה שלא חוששות לנסות מוצרי איפור לא מוכרים (מה שיכול להיות נושא לפוסט שלם...).
סלחו לי על התמונות של הסווצ'ים שלא יצאו ברורות במיוחד. אני עובדת על שיפור יכולותיי בתחום ;)




לסיכום, כפי שיכולתן לראות, אני נוטה להיות די סלחנית מבחינת סוג המותג, ומשך השימוש במוצר, בכל הנוגע למוצרים אבקתיים כמו צלליות וסמקים, וכחובבת מציאות גדולה אין לי בעיה לרכוש אותם גם מחברות עממיות מינוס. ובכל זאת, אני מקווה להתחיל לדלל את האוסף הזה בקרוב וכבר יש לי שלל סמקים חדשים על הכוונת ;).

מקווה שנהנתן לקרוא, ואשמח לענות על שאלותיכן אם יש.
נתראה בפוסט הבא,
דפי

4 תגובות:

  1. אני לא תמיד "סלחנית" לגבי סוג המותג אך בהחלט קשובה להמלצותגורפות. יש לי את טרקוטה מספר 1 של ביוטי קייר והוא מאוד יפה, מוצלח על הפנים ונותן סופר תמורה לאגרה. רק תשימי אותו באריזה אחתר ויאמינו שהוא מוצר של חברה הרבה יותר יוקרתית מה שסותר את אהבתי לקנקן ולא רק למה שיש בו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך לגמרי, באיפור יותר קשה לנו להסתכל על מה שבתוך הקנקן כי זה מרגיש קצת "ריסקי". הרבה פעמים לדעתי זה מחסום פסיכולוגי ורק אם לוקחים סיכון מגלים מוצר חדש ונפלא (כמו למשל הטרה קוטה ;))

      מחק
  2. את יודעת שעשיתי לי חשק לקנות מוצר של וואוו. אתמול הלכתי לקנות כמה דברים (הפירוט בבלוגרי)ואני אומרת לעצמי שאין סיכוי שבעולם שאני אקנה צלליות עונתיות במחיר משוגע. פזלתי לכיוון הזה, פזלתי לכיוון ההוא (מזלי שזה לא בא לי טבעי) והמחירים באמת לא מצדיקים עבורי, אחת שלא באמת רוצה אוסף צלליות לא בסיסיות במחיר גבוה: מתחשק לי צהוב , וכתום וורוד.הצבעים של העונה- הטרנד האפריקאי מעורב עם הזרחני.
    התחלתי לחפש בקניון בחנויות שסלחניות לכיס ולא מצאתי. עכשיו מצאתי וגם ראיתי באתר שלהם שיש להם את הגוונים שאני מחפשת.
    אז עשית לי חשק לבדוק את החנות הזאת. אני אלך לדגום אותה במיוחד בקניון קרית אונו שלידי פחות או יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהצלחה!! :)
      יש להם מוצרים לא רעים ובמחירים האלה זה אף פעם לא יכול להזיק.
      אני אישית לא ניסיתי אף פעם צלליות שלהם אבל ראיתי כמה ביקורות מפרגנות.

      מחק