יום ראשון, 11 בדצמבר 2011

חגיגה לריסים

שבוע טוב לכולם, הפעם החלטתי לחלוק אתכם את רשמיי על 4 מסקרות שאני משתמשת בהן בתקופה האחרונה. 3 מהן מאותו מותג (פופה - ככה זה כשאני מתאהבת במוצרים של חברה מסוימת) והמסקרה הנותרת שייכת לחברה שבעיניי לאחרונה מספקת לנו מקור לגאווה ישראלית - קרליין.


אז אתחיל בוותיקה ביותר שיש ברשותי: Pupa Diva's Lashes 
מדובר במסקרה שנועדה לתת נפח לריסים, ולפי החברה היא מכילה פורמולה מיוחדת שנועדה לעבות את הריסים מבלי להכביד עליהם. אני לא אכביר במילים ואגיע ישר לעניין... אני מאוהבת במסקרה הזו. המראה שמתקבל איתה (לפחות על הריסים שלי) קרוב לזה של ריסים מלאכותיות. היא מצליחה להאריך, להפריד ולעבות את הריסים ואני מאוד מרוצה ממנה. החסרון היחידי שאני חייבת לציין הוא המברשת ה ע נ ק י ת שלה, אשר ממש לא נוחה לתמרון ולוקח זמן להתרגל אליה, אך גם החסרון מתגמד לעומת היתרונות שלה שהם כפי שציינתי המראה שמתקבל וגם... אורך החיים - יש לי אותה כבר כחצי שנה והיא עדיין מתפקדת נפלא.

הבאה בתור היא ה - Enigma של קרליין
הרבה נכתב ברשת בתקופה האחרונה על המהפך שעברה חברת קרליין. המוצרים השתכללו, האריזות הוחלפו, ומחברת קוסמטיקה משמימה הפכה קרליין לחברה שיש להתייחס אליה ברצינות. הרשת גם געשה בנושא האניגמה ואני, מכורה סדרתית, כמובן הלכתי שבי אחרי התגובות, והתוצאות אף עלו על המצופה. אני לא יכולה שוב להשתמש במילה מאוהבת כי כבר השתמשתי בה ל - Diva's Lashes, אבל בכל זאת... תסלחו לי - אני מאוהבת בה. הייחוד במסקרה הזו לפי החברה הוא במברשת - צד אחד שלה, בעל סיבים קצרים, נועד לביצוע הפעולה הראשונית של הדגשת קו הריסים והצד השני, בעל הסיבים הארוכים, נועד להאריך ולעבות את הריסים.
המסקרה הזו באמת מדהימה בעיניי והיא יוצרת לריסים מראה של מניפה. המסקרה הקודמת היא הפייבוריטית שלי ללילה בזכות המראה הדרמטי שהיא נותנת לריסים, והאניגמה היא הפייבוריטית שלי ליום.
זו כבר האריזה השנייה שלי ממנה, ונראה לי שזה אומר הכל. המחיר שלה לצרכן עומד על 100 שקלים אבל תמיד יש מבצעים ובקנייה האחרונה שלי רכשתי אותה במבצע של 1+1.
אההה ואיך שכחתי - המוצרים של קרליין אינם מנוסים על בעלי חיים, מה שכפי שבטח הספקתם להבין מהווה קריטריון חשוב עבורי.




עכשיו נעבור ל - Pupalash Mascara Energizer
מדובר במסקרה המבטיחה להאריך, לעגל ולתת נפח לריסים, אך הגימיק האמיתי שעומד מאחוריה הוא ההבטחה להאריך (פיזית) את הריסים בזכות סרום מיוחד המצוי בפורמולה של המסקרה. ובכן... יותר מדי הבטחות שקשה לקיים. זוהי מסקרה חביבה לשימוש יומיומי, היא מפרידה ומאריכה אבל ממש לא נותנת נפח ומבחינת ההבטחה לריסים ארוכים יותר תוך 30 יום - אני לא יכולה לומר שהתרשמתי שיש שינוי כלשהו. המראה המתקבל איתה הוא מראה טבעי ולא דרמטי. דבר נוסף שמקשה על השימוש בה הוא הפורמולה הנוזלית מדי שלה שמשאירה לעתים סימנים על העפעפיים, אך עם הזמן כשהפורמולה התייבשה מעט זה הפך להיות שולי. יתרון אחד - כמו המסקרה הראשונה של פופה, גם זו מחזיקה לי קרוב לחצי שנה.

ארונה (אבל לא כל כך) חביבה  היא ה - Pupa Ultraflex
והיא גם האחרונה שנרכשה מבינהן. למסקרה הזו הבטחה לריסים אקסטרה - ארוכים והמברשת שלה מזכירה את זו של האניגמה (צד קצר וצד ארוך יותר) רק שהיא עשויה גומי. אבל, כל קשר בין השתיים מקרי בהחלט. אין לי הרבה מה לומר עליה. לא נפלתי... בכלל. קשה לעבוד איתה, היא מדביקה לי את הריסים וממש אי אפשר לתמרן כאן. לא תירכש שוב.

כל המסקרות של פופה נרכשו במבצעים של 49 שקלים ברשת סופר פארם (אולי זו גם הסיבה שאני מרשה לעצמי להתנסות בכולן מבלי לשמוע חוות דעת קודם).
מבחינת נושא הניסויים, נכנסתי לאתר של פופה ולא הצלחתי להבין מהניסוח שלהם אם הם Cruelty Free או לא ולכן שלחתי להם מייל. אני חייבת לציין לטובה את שירות הלקוחות שלהם שחזרו אליי טלפונית ממש במהירות ואמרו שאינם מבצעים ניסויים בבע"ח וכי ישלחו לי מסמך רשמי בנושא. אכן הגיע המסמך, אך גם הניסוח שלו היה מעורפל ונכתב בו כי ה - Finished Products שלהם לא נוסו על בעלי חיים.... נשמע לי קצת פישי, אז אם מישהו קורא את זה ויש לו איזו פנינה בעניין, אשמח לתגובה.

מקווה שלא חפרתי יותר מדי...
שיהיה לכולנו שבוע מעולה!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה