יום שבת, 24 בדצמבר 2011

ענייני גבות

את נושא תיחום הגבות גיליתי רק בשנה האחרונה כששיטוטיי ביו טיוב גברו.
מעולם לא ייחסתי חשיבות מיוחדת לגבות, הייתי מגיעה פעם בשבועיים לקוסמטיקאית כדי לסדר אותן ובזה נגמר העיסוק שלי בהן.
משגיליתי את הסרטונים ביוטיוב התחלתי לעצב את הגבות שלי לבדי והפסקתי ללכת לקוסמטיקאית (הפלא ופלא אני אפילו מקבלת עליהן מחמאות) אך אז הבנתי גם שאני זקוקה לתוספת קטנה על מנת לשדרג את המראה ולהפוך אותן למושלמות. אלו הם המוצרים בהם אני נוהגת לעשות שימוש על מנת למלא את הגבות:

הראשונה והוותיקה היא צללית לגבות של וואו:

מדובר בצללית בעלת שני גוונים: חום-ירוק כהה וחום בהיר מאוד. בתחילה לא ממש נראה כמו משהו שרוצים להניח על הגבות, אבל זו הצללית האהובה עליי למילוי. אע"פ שהגבות שלי כהות יחסית אני נוהגת להשתמש יותר בצללית הבהירה מבין השתיים. גיליתי שהמראה שמתקבל איתה נראה הרבה יותר טבעי, ובמקומות שצריך אני משתמשת בערבוב של שתיהן. והנה הסווצ'ים:



אני לא זוכרת את המחיר שלה כי היא נרכשה באמת מזמן. בסביבות 8 ש"ח אם אני לא טועה, אבל זה לא יכול להיות מאוד שונה.

המוצר השני הוא צללית לגבות של NYX בגווני dark brown/brown.


על מוצרי ניקס כתבתי ועוד אכתוב הרבה בבלוג הזה. מוצרים באיכות נהדרת וזמינים לכל כיס.
גם לצללית הזו שני גוונים, אך היא מגיעה גם עם שתי מברשות - אחת לסירוק הגבות ואחד זוויתית למילוי עם צללית, ושעווה לגבות (העיגול הלבן) שאמורה לשמור עליהן ללא תזוזה. האמת שהשעווה הזו היא הסיבה שרכשתי את המוצר הזה ויש לומר שקצת התאכזבתי. לא בגלל שהשעווה עצמה לא טובה אלא בגלל שלא היה לי ברור כל כך איך להשתמש בה וכשכבר הבנתי איך לעשות זאת היה נראה לי שהגבות שלי מבריקות לא משנה כמה צללית שמתי מעל. וזה עוד עניין... הצבע קצת כהה לי מדי, אבל זו כבר בעיה שלי שרכשתי גוון לא מתאים.
והנה סווצ'ים:

בסך הכל מוצר נחמד, אני חושבת שאני פשוט זקוקה לקצת אימון ובסוף נעלה על דרך המלך.
הצללית נרכשה במחיר של 4.17$ מהמוכר הזה באייבי. ולכן אני לא מתחרטת שניסיתי.
מוצרי NYX הם Cruelty Free.


אחרון חביב הוא מוצר של רבלון. מדובר במוצר דו צדדי שבצידו האחד עיפרון גבות ובשני ג'ל לקיבוע.




אחלה מוצר, נוח לשימוש, והאמת שאין לי הרבה מה להוסיף עליו. כן אומר שברגע שהצבע מתייבש הוא מתכהה מעט, מה שבמקרה שלי לא הפריע כי הגוון שרכשתי היה מעט בהיר עבורי.
אני חושבת שהעיפרון הזה לא נמכר בארץ, אני רכשתי אותו מ Brigette's Boutique במחיר של 6.95$ בגוון BRUNETTE.
על פי רישומי Peta חברת רבלון לא מבצעת ניסויים בבע"ח.

זהו להפעם, שבוע נפלא לכולם!

4 תגובות:

  1. לא סומכת על עצמי בעיצוב הגבות אבל בעת הצורך בהחלאט מנקה שערה סוררת.
    מסכימה איתך בעניין הצורך במעט צבע טבעי לגבות.
    תקופה ארוכה השתמשתי בצללית של אליזבת ארדן.עכשיו אני מקוקוות בעפרון אפור/חום של קליניק בקלילות.
    קראתי פעם שכדאי לסקר אותן במסקרה שקופה, אין לי צורך אבל נשמע רעיון יעיל.

    השבמחק
  2. גם אני מעולם לא סמכתי על עצמי.. ואז ראיתי סרטון של Dulce Candy אם את מכירה, והחלטתי לנסות בעצמי. כשראיתי שאני מקבלת מחמאות על התוצאה ויתרתי על הביקור הקבוע אצל ה"גבנית". המילוי בצבע פשוט גורם לצורה שלהן להראות יותר אחידה, ואני אכן מסכימה איתך שהעיפרון הוא השיטה הקלילה ביותר.

    השבמחק
  3. בהחלט! אפשר למצוא מציאות במקומות לא צפויים :)

    השבמחק