יום שבת, 17 בדצמבר 2011

טיפ מהיר לחפיפת מברשות

טוב, אז הפוסט הזה יהיה ממש קצרצר.
את המברשות שלי אני משתדלת לנקות בכל סוף שבוע, אני לא מנקה אותן על בסיס יומי עם תרסיס כלשהו (מאלה הנמכרים בדרך כלל בחנויות האיפור המקצועיות) ולכן חשוב לי לחפוף אותן באופן תדיר. הכי חשוב לי לנקות את מברשות המייק אפ שמבחינתי אחרי שימוש אחד, שניים כבר בלתי נסבל להשתמש בהן שוב ללא ניקוי.
אבל... מה לעשות שזו אחת המשימות היותר מעיקות שיש, ותמיד יש נטייה לדחות אותה, עד שגיליתי במקרה את הפלא הזה:


שמפו לשיער רגיל מבית LIFE.
תמיד חפפתי את המברשות שלי עם השמפו התורן שהיה ברשותי.. אבל רק כשגיליתי את השמפו הזה הבנתי כמה הקודמים לא עשו עבודה טובה. לדוגמא: על מברשות ה- Sigmax של סיגמה שברשותי תמיד נשאר מעט צבע של מייק אפ גם בסיום החפיפה. עם השמפו הזה זה פשוט לא קורה - המברשות חוזרות לצבען המקורי, אותו דבר אפשר להגיד גם על כל המברשות הדואו- פייבריות שברשותי. לאחר חפיפה הסיבים הלבנים חוזרים להיות צחורים כביום רכישת המברשת.
לסיכום - מומלץ ביותר. בהחלט יהפוך לשמפו האולטימטיבי עבורי לחפיפת מברשות.
מותג לייף הוא מותג הבית של סופר פארם ולכן ניתן לרכוש אותו רק שם.המחיר שווה לכל כיס: 8 שקלים במבצע (תמיד יש מבצעים על מוצרי לייף), המוצר לא נוסה על בעלי חיים... ואם הוא מנקה כך את המברשות אז לשיער הוא בוודאי יהיה מעולה ;).

המשך שבת כיפית לכולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה