יום שני, 26 בדצמבר 2011

NYX Lip Haul - pt. 1

היום החלטתי להקדיש את הפוסט לחלק שאני ה כ י אוהבת באיפור - מוצרי שפתיים. ומי החברה שהכי ראויה בעיני לפתוח את הנושא? NYX כמובן. לניקס יש המון סוגי מוצרים לשפתיים ובהמון גוונים שפשוט קשה לבחור. כבר יש לי מבחר יפה מהם, אבל החלטתי לפתוח במסורתיים ביותר - הליפסטיק והליפגלוס.

אז נפתח בגלוסים - NYX Mega Shine Lipgloss



כבר דובר המון על הגלוסים הללו ברחבי הרשת, רוב הביקורת שאני קראתי עליהם היו חיוביות - ובצדק!
אני לא חובבת גלוסים בכלל, יותר טיפוס של שפתונים. לא מתה על הדביקות שלהם ובעיקר לא מתה על זה שהם לא עמידים, אבל הגלוסים האלה פשוט מעולים. נתחיל בזה שאני מתה על הריח שלהם, ריח דובדבן מתוק שכל פעם שאני מריחה אותו בא לי סוכריה על מקל, נעים נעים נעים. יש להם אפליקטור ספוגי שזו לחלוטין האופציה המועדפת עלי (לא אוהבת מברשת, מרגיש לי תמיד שיוצא המון חומר), והכי חשוב, הם מחזיקים הרבה מאוד זמן על השפתיים יחסית לליפגלוסים אחרים והתחושה אינה דביקה ומגעילה. היום בבוקר למשל השתמשתי באחד מהם והרגשתי צורך לחדש רק לאחר משהו כמו 3 שעות ועדיין היה עוד קצת צבע על השפתיים.



 הסווצ'ים לא כל כך עושים חסד עימם ועל השפתיים רובם נראים אטומים יותר (חוץ מ - juicy red ו - smokey look אולי, שהם אכן מהסוג השקוף יותר).
אני אוהבת את כל הגוונים שברשותי. sponge cake ו - copper penny אומנם בעלי גימור מעט פרוסטי שאני לא כל כך אוהבת, אבל כשלא מניחים יותר מדי מהחומר זה לא מורגש וכולם נראים נהדר בעיני.
האם ארכוש עוד?... לא בזמן הקרוב, פשוט כי אני לא מתעלפת על גלוסים ונראה לי שאלה יספקו אותי בתקופה הקרובה.


 הלאה לעוד מוצר מהולל - NYX Round Lipstick

ראשית, תסלחו לי מראש אבל אני מתריעה שהתמונות הראשונות לא ממש מעבירות את הגוון האמיתי של כל השפתונים (בעיקר של הקיצוניים eros ו - watermelon). הסווצ'ים כבר יותר דומים למציאות.


 


לניקס יש 144 גוונים (תקנו אותי אם אני טועה) מהשפתון הזה, ובאמת שהבחירה קשה. מדובר בשפתונים עשירים בלחות ובעלי פיגמנט נפלא. עם זאת אני רוצה לסייג ולומר שיתרון הלחות הוא גם סוג של חסרון כי הלחות הזו גורמת לכך שהם לא ממש עמידים. לי זה לא מפריע כי לא אכפת לי לחדש ואני מעדיפה את זה מאשר להרגיש שהשפתיים שלי יבשות. עוד צריך לציין, שבעלות שפתיים יבשות צריכות להזהר כאן כי הליפסטיקים האלה נוטים להדגיש קילופים וכו', בייחוד הגוונים הבהירים שבהם.


 אני באמת אוהבת את המוצר הזה, אבל לא את כל הגוונים שרכשתי (לא הסט הזה לפחות... מאז הוזמנו עוד גוונים שיסוקרו בהמשך - מכאן שם הפוסט). eros הוא אדום אדום מדי בשבילי, זה לא כל כך עובר בתמונות. הוא פשוט לא עובד בשבילי ואני מאוד אוהבת אדומים. watermelon גם אכזבה - פרוסטי מדי ונראה עלי פשוט מחריד (אולי עם גלוס מעל אפשר לגרום לזה להראות קצת יותר טוב). מהיתר אני מרוצה מאוד.
האם יירכש שוב? אכן! כפי שכבר אמרתי, הוזמנו מאז עוד, וכרגע אני לא מזמינה עוד כדי שהסביבה שלי לא תחשוב שהתחרפנתי לגמרי ....

המחירים של ניקס כל כך טובים שפשוט כיף להתנסות בגוונים ובמוצרים חדשים, ומעל הכל הם cruelty free וח"ח להם על זה :)

המוצרים נקנו דרך איביי מהמוכר הזה (Pork Daisy)


זהו,  שיהיה לכולנו שבוע נפלא, אשמח לשמוע המלצות לגוונים נוספים ;)



2 תגובות:

  1. את כל כך צודקת
    המוצרים של ניקס הם התגלית שלי בשנה האחרונה
    האיכות והמחיר ללא תחרות גם אם מקבלים משהו שהוא לא מתאים זה לא כל כך נורא המחירים שפויים
    יש להם את Soft Matte Lip Creamשהם מעולים ואותם אני אוהבת מאוד מומלץ לנסות אותם
    אני אמורה לקבל בשבוע הקרוב את עפרונות לעיניים העמידים שלהם בצבעים מטאליים שעליהם יש ביקורות ממש טובות
    תיהני סוף שבוע נפלא

    השבמחק
  2. היי :)כבר קניתי גם את חלק מה - lip creams שלהם והם מדהימים. גם עבורם תגיע ביקורת בקרוב.
    אשמח לשמוע חוות דעת על העפרונות כשתקבלי.

    שיהיה סופ"ש מעולה ו - HAPPY NEW YEAR!

    השבמחק