יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

מברשות בהזמנה

אחת ההתמכרויות הקשות שלי, בכל מה שנוגע לאיפור, היא מברשות איפור.
בתור נערה לא הייתי ממש מודעת לחשיבות שיש לנושא זה וכמה השפעה יכולה להיות למברשות טובות על המראה המתקבל. כשגיליתי את עולם הבלוגים והיו טיוב, הפכתי ליותר מעודכנת בעניין ולאט לאט התחלתי לאסוף מברשות חדשות בכל מיני מקומות וכעת יש לי אוסף די מכובד.
אז הפעם אני רוצה לספר לכם על מברשות שהזמנתי דרך אי-ביי מחברה שנקראת Abbamart






מברשת 1 - Duo Fiber Stippling Brush Large Full Length
זו המברשת הכי שימושית עבורי מבין המברשות הללו. מדובר במברשת דואו פייברית ששימושיה הם רבים ומגוונים. אני משתמשת בה להנחת מייק אפ - בעיקר לקולורסטיי, מכיוון שהמברשות האלה מעולות למריחת מייק אפ נוזלי והקולורסטיי נוזלי במיוחד. אני עובדת איתה בצורה הבאה: מניחה מעט מהמייק אפ על גב היד, לוקחת מעט מהחומר באמצעות המברשת (רק על קצות הסיבים הלבנים) ומנקדת את הפנים (למעשה, פעולת ה - stippling), כשאני רואה שיש לי מספיק כיסוי אני מתחילה לטשטש באמצעותה בתנועות סיבוביות ולאחד את המראה.
מחיר המברשת - 7$. זוהי מברשת הדואו פייבר הראשונה שאני מתנסה בה, ובעיקרון אני די מרוצה מהמראה שמתקבל איתה בהנחת המייק אפ כי המריחה באמצעותה מאפשר כיסוי אחיד אך יחד עם זאת קליל. אני לא מכירה ממש מברשות דואו פייבר של מותגים איכותיים יותר, אבל אני כן יכולה להגיד שהחסרון של המברשת הספציפית שאני רכשתי הוא שהסיבים השחורים שלה ארוכים מדי, ולכן יש הרגשה שמברשת לא מספיק קשיחה / דחוסה (אלו לא ממש המילים שחיפשתי...), אבל כדי להבהיר את התחושה - בעת טשטוש המייק אפ בתנועות סיבוביות השערות מתקפלות וזה מקשה על המריחה. למרות החיסרון, היה לי שווה לנסות בגלל המחיר המצחיק, ובכל זאת מתקבלת תוצאה יפה. מלבד העניין הזה אני די מרוצה והאיכות של הסיבים טובה מאוד - מברשת רכה ונעימה.

מברשת 2 - Duo Fiber Stippling Brush Medium Full Length
זו למעשה אותה מברשת רק שהרדיוס שלה קטן יותר מזו של הקודמת והיא למעשה מעט קטנה יותר. המברשת הזו מגיעה ב3 גדלים (יש עוד גודל קטן יותר). לא הייתה לי כוונה להשתמש בה למייק אפ, וכשהיא הגיע ראיתי שמבחינת הגודל היא גם ממש לא תתאים לכך, לכן אני משתמשת בה למריחה של סומק פיגמנטי במיוחד, שכן הסיבים הסינטטיים שלה מפזרים את הצבע בצורה עדינה יותר.
מחיר המברשת - 5.75$. מבחינת החסרונות והיתרונות היא זהה למברשת הקודמת אך החסרון לא כל כך רלוונטי במקרה הזה שכן למריחת סומק אני לא זקוקה לדחיסות של המברשת.

מברשת 3 - Small Round Precision Crease Eyeshadow Brush
את המברשת הזו רכשתי כי חיפשתי מברשת "עיפרון" טובה. רציתי מברשת שתעזור למרוח צללית או לטשטשט עיפרון בצורה יפה בקו הריסים התחתון, וכך ליצור מראה מעושן רך. כל כך רציתי עד שהזמנתי ממנה שתיים. 
די התאכזבתי מהמברשת הזו, כלומר, מאחת מהן. מבחינת הסיבים של המברשת גם במקרה הזה הם רכים ונעימים. הבעיה שלי, כמו במקרה הקודם, היא שבאחת מהמברשות (שאמורות להיות זהות) הסיבים קצת יותר רופפים (Flimsy), וכשהסיבים לא קשיחים מספיק קשה ליצור מריחה מדויקת... מהמברשת הקשיחה אני דווקא מרוצה.
מחיר המברשת הזו - 3$.

מברשת 4 -  Fluffy Blending Eyeshadow Brush
מברשת טשטושים. אין לי הרבה מה לומר עליה - עושה את העבודה. מה שקצת מפריע לי בה הוא שהסיבים שלה פחות נעימים ורכים מאלה של המברשות הקודמות ולפעמים אני מרגישה שהיא קצת שורטת אותי.... לא נעים באופן כללי ובמיוחד לא באזור העיניים.
מחירה -  4$

לסיכום, מברשות נחמדות למתחילים. לא המברשות הכי איכותיות שתפגשו, אבל במחירים המצחיקים האלה לא היו לי ציפיות בשמיים ושווה לנסות. אגב מחיר המשלוח גם הוא היה מצחיק - 4.5 דולר, והמשלוח הגיע ממש מהר (משהו כמו שבוע) וחשוב לציין שלא הייתה לי מהן נשירה ב-כ-ל-ל. עוד דבר, לי זה לא מפריע אבל יש כאלה שאני יודעת שזה מפריע להם: אין מספרים/ שמות על המברשות.


הבטחתי לעצמי שזה יהיה פוסט קצרצר, אבל לא הצלחתי.. אני רוצה לתת לכם את כל הפרטים.
אז נתראה בפעם הבאה... מבטיחה להשתדל לקצר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה