יום שישי, 2 במרץ 2012

פוסט מוצרי טיפוח

היום אני רוצה לספר על מוצרי טיפוח שהתנסיתי בהם בחודשים האחרונים, מחלקם הייתי מרוצה יותר ומחלקם פחות. אז בלי הרבה מילים, בואו ניגש לעניין.



המוצר הראשון הוא תרחיץ פנים בשם אקניל. מדובר בתרחיץ המיועד לעור שמן ובעייתי, ואומנם אין לי עור שמן כל כך, אך הוא בהחלט רגיש עם נטייה לאקנה, ועד שמצאתי את הסבון הזה לא הצלחתי להתחבר לשום ג'ל ניקוי/ סבון פנים אחר. עם האקניל, אני ממש מרגישה שכל הלכלוך יורד מהפנים, ונותרת הרגשה מאוד נקייה ורעננה לעור. בנוסף, כמות מעטה ממנו מספיקה על מנת לנקות את כל הפנים.
את המוצר הזה לא תמצאו על המדפים לשירות עצמי בפארמים, הוא נמצא בבית המרקחת ולכן תצטרכו לבקש אותו מהרוקח. מחירו: 59 ש"ח, וזו כבר הפעם השנייה שאני רוכשת אותו, ואני חושבת שהוא יככב אצלי עוד הרבה זמן.
ע"פ הכתוב בגב האריזה - המוצר לא נוסה על בעלי חיים.




המוצר הבא הוא למעשה 3 מוצרים. מדובר במארז של ד"ר פישר המכיל מוצרים לטיפול בעור מעורב - שמן (רוב החברות בדר"כ בוחרות למוצרים בסדרות אלה את השם הנורא מקורי - young). אגיע לשורה התחתונה מהר - לא התרשמתי מהמוצר הזה בכלל ויותר מכך - אין סיכוי שאחזור לרכוש שוב את אף אחד מהמוצרים בסדרה.
המארז מכיל ג'ל גרגרים לניקוי הפנים, מי פנים, וג'ל לטיפול נקודתי ב"פגמי עור".
לכל המוצרים יש ריח נעים מאוד אבל הם פשוט לא עושים את העבודה - ג'ל הגרגרים לא מנקה כמו שצריך, אחרי השטיפה איתו אני מנקה עם מי הפנים ועדיין יורדות המון שאריות איפור; מי הפנים מרגישים אלכוהוליים מדי וההרגשה היא שהם "קשוחים מדי" עבור עור הפנים; וג'ל הייבוש עשה פשוט את הפעולה ההפוכה וגרם לי לפצעים (עשיתי ניסוי והפסקתי להשתמש  בו והבנתי שהוא המוצר הסורר...).
בקיצור, זו הייתה טעות לקנות את המארז הזה, אבל נראה לי שבמקרה הזה המחיר (84.99) והעיצוב של האריזות קנו אותי.




 


המוצר הבא בתור גם הוא מבית ד"ר פישר. מדובר בתחליב לניקוי הפנים, או בשמו העממי - חלב פנים.



אז בניגוד למארז הקודם של ד"ר פישר, מהמוצר הזה אני מרוצה מאוד. השימוש העיקרי שלי בחלב פנים הוא בסוף היום, לפני ניקוי הפנים בסבון. קודם כל אני מורידה את איפור הפנים עם חלב פנים וצמר גפן, ורק אחר כך שוטפת עם סבון פנים, כדי להיות בטוחה שבאמת כל האיפור ירד.
המוצר הזה לא רק שעובד נפלא ובאמת מסיר את האיפור כמו שצריך, אלא שיש לו גם ריח כל כך נעים, מה שהופך את העניין להרבה יותר כיפי. בנוסף, יש לו משאבה ואני מעדיפה תמיד מוצרים עם משאבה.
המחיר הרגיל שלו הוא 65 ש"ח, אבל תמיד יש מבצעים ואני קניתי אותו בסופר פארם ב 25 ש"ח.

המוצרים של ד"ר פישר לא מנוסים על בע"ח (כפי שניתן לראות גם בתמונה מטה).



הלאה. הרבה זמן חיפשתי מסכה לפנים ולא מצאתי משהו שנראה לי מעניין. ואז במקרה מצאתי את המסכה הזו בסניף של "טבע קסטל". למי שלא ידעה עד עכשיו, בסניפי טבע קסטל יש מחלקות ספציפיות של מוצרי טיפוח אורגניים או טבעיים, וכדאי להציץ בהזדמנות.
המסכה הזו מבית Himalaya Herbals היא מסכת בוץ המיועדת לעור מעורב עד שמן. מחירה הרגיל הוא 45 ש"ח אך היא נמכרה במבצע של 29 ש"ח והחלטתי.. למה לא לנסות?



בסה"כ אין לי תלונות, לא התאכזבתי וגם לא נפלתי מהרגליים. למסכה יש צבע חום (טוב נו, בוץ) משאירים אותה בין 10 ל- 15 דקות על הפנים, וכשהיא מתקשה לחלוטין ניתן לשטוף אותה מהפנים. אני הרגשתי שהעור שלי נותר חלק מאוד ונעים למגע.
וכמובן שלפני שקניתי, בדקתי על האריזה שהמוצר לא נוסה על בעלי חיים - ניתן לראות בתמונה.


הבא בתור גם הוא מוצר טיפוח - לשפתיים. מדובר בשפתונים לשפתיים יבשות מבית לייף.
כמו בכל חורף, תופעת השפתיים היבשות הופכת לנפוצה אצל רובנו, והחורף הזה הרגשתי אותה יותר מתמיד.
בעת שיטוט בסופר פארם החלטתי לנסות את שפתוני הלחות של מותג הבית.





הראשון שניסיתי היה השפתון הימני בטעם חלב ודבש. אותו ממש אהבתי, הוא עושה את העבודה לחלוטין, ואפילו הטעם, שזה לא עניין שחשוב לי במיוחד בדרך כלל, היה חביב מאוד.
מתישהו נתקעתי בלי שפתון לחות ובגלל החוויה הטובה שהייתה לי עם השפתון הראשון, החלטתי לקנות עוד אחד, הפעם בטעם תות ושמנת (הסיבה לשינוי במראה האריזה היא שאחד נמכר בבודדים ואחד נמכר ארוז בקופסה). הקנייה הזו לא הייתה מוצלחת כמו הראשונה. ראשית, בניגוד לשפתון הראשון, לשפתון האדום יש קצת צבע, ומילא הוא היה יפה אבל מדובר בגוון וורוד בייבי עם גימור פרוסטי (משהו שלא יחמיא לאף אחת לפי דעתי). אני חושבת שבגלל הפרוסטיות שלו, גם הפורמולה יותר יבשה, מה שהסתיים בשבירה מוחלטת של השפתון כפי שניתן לראות בתמונה מטה.












לסיכום, השפתון בטעם חלב ודבש (הצהוב) מומלץ מאוד. האדום - ממש לא.
גם המוצר הזה לא נוסה על בעלי חיים.


ועכשיו הגענו למוצר האחרון ברשימה. לא מדובר במוצר טיפוח בצורתו המוכרת, אבל החלטתי שיש לו מקום בפוסט הזה.
חברת סופהרב שהיא חברה שמייצרת ויטמינים, הוציאה לפני כמה חודשים סדרה של תוספי תזונה המיועדת לשיפור מראה העור ולטיפול במגוון בעיות עור. התוסף שאני קניתי נקרא דרמה קליר וכך נראה התיאור שלו (מתוך אתר החברה) - פורמולה ייעודית לטיפול ומניעה של אקנה ופצעי עור המתפתחים על רקע הורמונאלי, זיהומי ודלקתי. הפורמולה מאזנת את העור, מזרזת את תהליכי החלמתו ומסייעת בריפויו.

לא ציפיתי למוצר פלא ולכן גם לא התאכזבתי. לטעמי המוצר הזה יכול לעזור בנושא של שימור מראה העור או בסיוע נוסף לטיפול רפואי, אך הוא לא יטפל לבדו בבעיה. עניין נוסף הוא שצריך להיות עקביים עם נטילת הכמוסות ואני חייבת להודות שאני נוטה לשכוח.
בסה"כ התוצאה נראית סבירה כאשר מקפידים על הוראות השימוש.
מחיר המוצר 120 ש"ח בפארמים והוא לא נוסה על בעלי חיים.













עד כאן להיום, אם יש שאלות, עצות או כל דבר שבא לכן להעיר אני אשמח לשמוע, אני תמיד שמחה לקבל את תגובותיכן.
שיהיה סוף שבוע נהדר!




2 תגובות:

  1. ממליצה לנסות את סבון הפנים עץ התה של שביט. יש להם סידרה שלמה של עץ התה, אך מכיון שלא ניסיתי מלבד הסבון פנים אני לא יכולה להמליץ. הם שולחים דוגמיות.

    וגם ממליצה חימר ירוק. תערכי על הנושא חיפוש בפורום יופי וטיפוח בתפוז. רשמו עליו הרבה.

    לעור שמנוני עדיף לא להשתמש בחלב פנים שעושה את העור יותר שומני. עדיף מסיר איפור דו פאזי.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שכבר ניסיתי את הסבון ואפילו הקדשתי פוסט שלם לביקורת על מוצרי עץ התה.
      מכל המוצרים שסקרתי שם, דווקא מסבון הפנים לא התלהבתי ולא רכשתי ממנו שוב. לא הרגשתי שהוא מנקה את העור משאריות איפור כמו שצריך.

      החימר שהזכרת נשמע לי מעניין ואני אמשיך לבדוק את הנושא, תודה!

      מחק