יום ראשון, 4 במרץ 2012

NYX lip haul - pt. 2

לפני כחודשיים סקרתי כאן שפתונים וליפגלוסים של אחת החברות האהובות עליי - NYX.
הפוסט ההוא היה רק חלק ראשון של סיקור מוצרי שפתיים של ניקס, והגיע הזמן לחלק השני.

אז כמו בפעם הקודמת אפתח במוצר המוכר ביותר לשפתיים של ניקס - NYX round lipstick.
הגוונים שרכשתי בפעם השנייה נעים כולם על הסקאלה של הוורוד והניודים.
אין לי הרבה מה להוסיף על מה שכתבתי בפעם הקודמת. אז אני אומר שוב שהם נותנים תמורה מלאה למחיר, לחותיים ונעימים על השפתיים (בשל הלחות שלהם הם לא מאוד עמידים על השפתיים - אך הם גם לא מבטיחים להיות).
את JUPITER הזמנתי בטעות, הוא פרוסטי ואני לא מחבבת בכלל שפתונים בגימור שכזה.
בהחלט ארכוש עוד מהם בעתיד... כמובן לאחר שאדלל קצת את אוסף השפתונים שלי.
כל ששת ה -  round lipsticks נרכשו תמורת 10.34$.









המוצר הבא הוא חדש יחסית בניקס, מדובר בשפתוני המאט שלהם. כשמם כן הם... מאט לחלוטין, צבע אטום ולא מבריק. לכן - זהירות!! מי שיש לה שפתיים יבשות צריכה להתרחק מהשפתונים האלה כי הם ידגישו כל קילוף, חריץ ופגם בשפתיים. כניסיון ראשון הזמנתי שלושה גוונים בלבד (את השמות אתן יכולות לראות על גבי התמונה), לצערי שניים מהם דומים מאוד ואילו הייתי יודעת זאת לא הייתי מזמינה את שניהם. הפיגמנט שלהם נהדר אבל אני חושבת שאם ארכוש עוד מהם בעתיד הם יהיו בגוונים של אדום, שכן נראה לי שאדום מאט זה שילוב מנצח.
שלושת השפתונית נקנו תמורת 14.15$






נקסט. ה - soft matte lip creams זה המוצר שהכי סיקרן אותי. תמיד הייתי צופה בסרטונים של יוטיובריות שמספרות כמה הם מיוחדים, עד שהחלטתי להזמין לי גם. הזמנתי 4 מהם - לצערי התמונה לא משקפת עד כמה חי ובוהק הצבע שלהם. הסווצ'ים נותנים תמונה יותר קרובה למציאות. מניחים אותם על השפתיים כמו ליפגלוס (אותו אפליקטור ספוגי) אך מהר מאוד הם מתייבשים ומתקבעים על השפתיים - הם מאוד (!) עמידים ומאוד פיגמנטיים.
יחד עם זאת, כמו עם שפתוני המאט גם עם אלה תהיה בעיה לבעלות שפתיים יבשות ולכן קחו זאת בחשבון.
4 הליפ קרימס נרכשו תמורת 18.52$.





את הרכישה הזו ביצעתי דרך איביי מהמוכר הזה. בעיניי הוא אחד המוכרים ההגונים של מוצרי ניקס באיביי מבחינת מחירי המוצרים, מחירי המשלוח וזמן ההגעה. על המשלוח (שכלל עוד שני סוגי מוצרים נוספים) שילמתי מחיר כולל של $14.40 אחרי הנחה מהמוכר.

וכמו שאני טורחת לציין בכל פוסט, מוצרי ניקס מיוצרים ללא התאכזרות לבעלי חיים, נושא שחשוב לי מאוד. בשילוב עם האיכות והמחיר (מוצרים שנותנים תמורה מלאה לכסף) ניקס הפכה לאחת מחברות האיפור האהובות עליי.

עד כאן לפוסט הזה, נתראה בפעם הבאה.
אתן מוזמנות לשלוח שאלות ותגובות :))


13 תגובות:

  1. אני מתה על המוצרים של ניקס!
    אני חושבת שהSOFT MAT LIP CREAM שלהם זה מוצר המאה, לגמרי.
    אני פשוט מאוהבת בהם ובריח הנעים שלהם (מין מאפה מתוק כזה, נכון?).
    את שפתון המאט פחות אהבתי פשוט כי הוא מאט בטירוף, הרבה מעבר למה שאני מסוגלת לסבול.
    מזכיר את המרקם של השפתונים העמידים שמגיעים עם באלם בצד השני.

    וכמובן שאת השפתונים הרגילים אני אוהבת מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי נכון!!! שכחתי לגמרי לספר על הריח שלהם, לא החלטתי אם אני אוהבת אותו או לא :) מצד אחד הוא באמת מזכיר עוגה או משהו בסגנון, מצד שני יש בו משהו די סינטטי... בכל מקרה כשזה כבר על השפתיים לא מרגישים.

      לגבי שפתוני המאט אני מאוד מסכימה איתך למרות שהם מאוד מזכירים את הליפ קרימס (כשאלה מתייבשים), זה לא מוצר שמתאים כל כך לחורף, כשהכל יבש. תני להם עוד צ'אנס בקיץ אולי תשני את דעתך ;)

      מחק
    2. אגב, אילו עוד גוונים יש לך מהמאטים ומה - Lip Creams?

      מחק
    3. בליפ קרימס יש לי את סאן פאולו, איסטנבול ואנטוורפ (הוא פשוט מעלף שאין דברים כאלו! אני מאוד מרוצה ממנו)
      במאט רכשתי רק את TEA ROSE ובגלל שלא יכולתי לסבול אותו במאט רכשתי את אותו הגוון מהסדרה הרגילה :)

      ודווקא מרגיש לי שהליפ קרימס פחות מאט מאשר השפתון מאט עצמו, אבל אולי אני פשוט לא זוכרת. אני זוכרת שהוא היה כלכך מאט שאשכרה הרגיש לי שזה קשה להניח אותו..
      השתמשתי בו ממש רק פעם אחת, אולי אתן עוד צ'אנס בקיץ לפי עצתך :)

      מחק
  2. אחלה פוסט! יש לי רק צללית וסומק מניקס ואני באמת צריכה לנסות את השפתונים האלה מתישהו...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שירי :) ואכן כדאי לנסות, אני עוד לא התאכזבתי ממוצר של ניקס

      מחק
  3. מוכרחה להודות, אם עד כה הסתכלתי בספק, עשית לי הרבה חשק. חושבה לי האריזה, האם היא חזקה ונסגרת לאטימות, או שהמכסה שביר?

    אשמח לקבל קישור, במיחרים שכאלה, כדאי להתנסות

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אפרת :), אני מניחה שהתכוונת לאריזות של השפתונים (כי ה lip creams ארוזים כמו ליפגלוס ולכן הם אטומים מן הסתם). אז כן האריזות שלהם אטומות לא חוויתי שום בעיות, יש להם מין קליק כזה ברגע שאת סוגרת את המכסה.... הן שתיהן מפלסטיק ולכן לא הייתי מעמידה אותם למבחן וזורקת על הרצפה ;)

      מחק
  4. אווי אויי. פוסט נהדר ובא לי בדיוק בזמן! אני כרגע שוקלת איזה מוצרים לרכוש מניקס והפוסט הזה סידר לי הכל. יש לי מחלה לשפתונים. ועכשיו אני יודעת גם איזה בדיוק לרכוש. תודה =)

    השבמחק
  5. שכחתי לשאול. כמה עלה לך המשלוח? בעיקרון נכנסתי לחנות שהמלצת ונראה בסדר גמור השאלה כמה הוא לוקח למשלוח....... =)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף :) שמחה לשמוע שהפוסט שלי עזר לך להחליט. כמו שרשמתי בפוסט עצמו, המשלוח הכולל יצא 22.77 דולר, אבל המוכר עשה לי הנחה של 8.38.

      מה שאת צריכה לעשות, זה לשלוח מייל למוכר לפני הרכישה, לרשום במייל בדיוק את המוצרים ואת הכמויות שאת רוצה והוא יתן לך הצעת מחיר למשלוח כולל. אם תהיי מעוניינת במחיר שייתן לך, תצטרכי להזמין את המוצרים שרצית אך לא לשלם עדיין! והוא ישלח לך חשבונית כוללת כולל מחיר המשלוח המדויק, רק אז תצטרכי לשלם... אני מקווה שזה מובן, בכל מקרה הוא בטח יסביר לך במייל בדיוק את הפרוצדורה....
      הזמנתי פעמיים מהמוכר הזה וההזמנה הייתה אצלי ביד בדר"כ בין שבוע לשבוע וחצי.

      נ.ב - שווה לעשות באי ביי סקר שוק לפני שאת מזמינה, יש עוד הרבה מוכרים לניקס ולפעמים יש לחלק מהם מבצעים שווים

      בהצלחה!

      מחק
    2. אוקיי תודה רבה על המידע. האמת אני שוקלת יש לי שני אתרים שמצאו חן בעיניי ויש להם את המוצרים והמבחר אז נראה כבר בסוף מאיפה להזמין. אבל באמת תודה =)

      מחק