יום שישי, 16 במרץ 2012

רכישות מקומיות

אפתח בווידוי. מאז שגיליתי את הנוחות של רכישת קוסמטיקה ואיפור ברשת, קניותיי בדראגסטורי ארצנו הצטמצמו להערכתי לפחות בחמישים אחוז ממה שהיו בעבר, זאת מכמה סיבות:
א. אני יכולה לבחור את המוצרים באין מפריע, ללא דיילות יופי שמנסות לדחוף לי מוצרים שממש לא התכוונתי לקנות.
ב. האפשרות להתנסות במוצרים ומותגים שלא מגיעים לארץ.
ג. המחיר המחיר המחיר. מחירי מותגי הפארמים בארץ מרתיחים אותי, מותגים אלה נמכרים כאן במחירים בהם נמכרים הרבה מותגי High End בארה"ב. אז אמנם צריך לשלם על משלוח... אבל גם עם המשלוח מרבית המוצרים עדיין יותר זולים ממחירם בארץ (וכמעט תמיד זול יותר גם אחרי הנחות ומבצעים).

כמובן שאפשר למנות גם חסרונות כמו אי היכולת לנסות את המוצרים וזמן ההמתנה למשלוח... אבל אלה מתגמדים בעיניי בהשוואה ליתרונות.
יחד עם זאת, לצערי ישנם מוצרים שקשה לרכוש און ליין כמו מייק אפ לדוגמא (למרות שבטח אנסה זאת בעתיד). המייק אפ היחיד שרכשתי עד כה ברשת היה הקולורסטיי שלי וזאת מכיוון שכבר ידעתי מה הגוון שמתאים לי.

לאחרונה רציתי להתנסות במייקאפים חדשים ולגוון קצת, לכן כשראיתי שיש מבצעי 1+1 על כל מוצרי האיפור בסופר פארם החלטתי שזו תהיה הזדמנות טובה לעשות זאת.
המייק אפ הראשון שידעתי שאני הולכת לנסות היה Healty Mix של בורז'ואה. ההייפ סביב המוצר הזה היה כל כך גדול... ומה לעשות, זה עבד גם עליי.


בתחילה תכננתי לרכוש את ההלת'י מיקס סרום (אשר מגיע באריזת זכוכית עם פקק אדום) אך הנציגה בסופר פארם אמרה לי שההלת'י מיקס הרגיל עמיד יותר ובעל יכולת כיסוי מעט טובה יותר ולכן בסופו של דבר בחרתי בו. הגוון שרכשתי הוא מס' 55.
הטוב:
1. המוצר מגיע באריזת משאבה, מה שהופך את כל השימוש במייק אפ לנוח יותר. לא מתבזבז חומר ואין לכלוך. 2. גימיק נחמד נוסף שדובר בו הרבה הוא הריח. למוצר יש ריח נעים מאוד, פירותי משהו, שנועד אולי לרמז על מרכיביו כפי שמופיעים על האריזה (משמש, מלון, תפוח וג'ינג'ר). למי שלא אוהבת את הריח אין מה לחשוש כי לא מרגישים אותו כבר כמה שניות לאחר שהמייק אפ על העור.
3. הגימור שלו חי מאוד, ומתקבל מראה רענן ומעט לחותי (אם אפשר להגדיר אותו במילה הזו).
הרע:
1. בתור אחת שרגילה לקולורסטיי.... הכיסוי שמתקבל פה הוא בינוני בלבד. הוא לא יתאים למישהי עם פיגמטציה או כתמים בפנים.
2. בגלל הלחותיות שבו, הוא לא עמיד במיוחד.
המסקנה:
לא חד משמעית, בסך הכל מדובר במוצר טוב, אבל אני חושבת שהוא מתאים יותר למי שרק צריכה האחדה של גוון העור ולא למי שזקוקה לכיסוי רציני יותר. גם לבעלות עור שומני הייתי ממליצה להתרחק ממנו.
אני אישית אמשיך לבחון אותו ולהשתדל להשתמש בו עכשיו לפני שיתחיל להתחמם ואז אני ממש לא בטוחה מה תהיה מידת העמידות שלו עליי.

כפי שניתן לראות המחיר הרגיל בו הוא נמכר הוא  168.99 (אני יודעת שבאסוס ניתן למצוא אותו במחיר זול בהרבה). כפי שציינתי רכשתי אותו במבצע 1+1 יחד עם המייק אפ הבא שאציג.
מאחר ולא הצלחתי למצוא מידע ברשת לגבי מדיניות ניסויים בבעלי חיים של חברת בורז'ואה החלטתי לשלוח להם מייל ושמחתי לקבל את התגובה הבאה:

Thank you for your email enquiry to the Consumer Relations Department.   I am pleased to be able to report that several years ago we completed our long range programme designed to eliminate testing on animals without compromising in any way the safety and quality of our products and various legislative requirement in this regard. The results obtained enabled us to cease all animal tests in all phases of our research and development work as well as in the manufacture of all of our products.  This included all tests carried out on our behalf by outside laboratories. Kind regards
Bourjois Paris


המייק אפ הבא שרכשתי במסגרת המבצע היה ה - Photo Ready של Revlon. הביקורות על המוצר הזה ברשת היו חלוקות, אבל בשל ההחלטה לנסות דברים חדשים החלטתי לקחת את הסיכון - ואני שמחה שעשיתי זאת.



כמו עם המייק אפ של בורז'ואה. גם האריזה של הפוטורדי מגיעה עם משאבה - יש! :)
המייק אפ מכיל SPF 20. לי אישית זה לא עניין חשוב במיוחד, אבל אני יודעת שיש נשים רבות שזה חשוב להן.
לעיקר... אני מרוצה מהפוטורדי מאוד. החשש היחידי שלי היה מהביקורות שקטלו אותו בגלל שהוא מנצנץ. הנוזל עצמו מכיל חלקיקים זעירים מאוד, של נצנצים (שלפי הבנתי הם אלה שאמורים לתת לעור את הגימור ה"מושלם" כביכול ונטול הפגמים). אז נכון, אף אחת לא רוצה להתהלך עם פנים שנראות כמו כדור דיסקו, אך הביקורות הללו היו ממש מוגזמות לדעתי.
את החלקיקים ניתן לראות רק כשהמייק אפ ממש טרי על העור (וגם אז רק אם מתבוננים ממש מקרוב). לאט לאט הם נעלמים וגם מקרוב כמעט ולא ניתן להבחין בהם.











יכולת הכיסוי שלו הייתה נהדרת עבורי (נכון.. הוא לעולם לא יחליף את הקולורסטיי, אבל הוא עושה עבודה לא רעה) וגם העמידות הפתיעה אותי ממש. הוא שרד יום עבודה מלא בצורה טובה מאוד.
גם במקרה הזה המראה המתקבל הוא חי ולחותי ואני אהבתי את איך שהוא נראה עלי מאוד.
לסיכום, אני אישית לא מצאתי בו חסרונות. הדבר היחידי שהפריע לי הוא המחסור בגוונים. אני רכשתי את הגוון הכהה ביותר שהיה בדוכן - 008 Golden Beige  ופחדתי שכשאגיע הביתה ואנסה אותו כמו שצריך הוא יהיה בהיר מדי. אז פחדיי התבדו והגוון תואם את גוון העור שלי, אך אני חוששת שבקיץ כאשר הפנים שלי ישתזפו קצת, הוא כבר לא יהיה מתאים ואז אצטרך, ככל הנראה, לרכוש גוון כהה יותר און ליין.

מחיר הפוטורדי ללא מבצע הוא 179.99 (מוגזם ביותר!) ולכן אני ממש ממליצה לקנות רק במבצעים ואם אין, אז להזמין ברשת למרות הסיכון.
לפי רישומי Peta, מוצרי רבלון מיוצרים ללא התאכזרות לבעלי חיים.


שני המוצרים הבאים הם עיפרון עיניים ותוחם שפתיים מבית קרליין.
יש לי רק עפרון שפתיים אחד והוא אדום, בגלל שעד לא מזמן היה נראה לי חשוב להשתמש בתוחם רק כאשר מדובר בשפתונים אדומים. תוך כדי התרחבות אוסף השפתונים שלי, התחלתי לראות שיש לי מגוון לא קטן של שפתונים בגווני ורוד ונודיים למיניהם. החלטתי לחפש תוחם שיתאים לפחות לחלק מהגוונים האלה על מנת לנסות לשפר את עמידותם על השפתיים.






















באחד מביקורי בניו פארם הבחנתי במבצע של קרליין - 2 עפרונות ב- 50 ש"ח וכמובן שקפצתי על המציאה. רכשתי תוחם אחד בגוון חום ורדרד (157 Roses) ועוד עיפרון עיניים שחור כי אף פעם לא מזיק שיש עוד אחד (100 Black).



















אני חייבת לומר שממש התרשמתי לטובה. דבר ראשון, הפיגמנט שלהם נהדר ועשיר. שנית, הם נמרחים ממש בקלות, והכי חשוב - הם עמידים מאוד.
הדבר היחיד שמפריע לי הוא הצבע הלבן של האריזה. עפרונות זה דבר מלכלך, וכשהאריזה לבנה היא נוטה להתלכלך יותר בקלות (אפשר לראות גם בתמונה למעלה).
מסקנה: רכישה מוצלחת מאוד, אני בהחלט מתכוונת לרכוש גוונים נוספים מהמוצר.
קרליין אינה מבצעת ניסויים בבע"ח.



לסיום, החלטתי להכניס לפוסט משהו שלא קשור לאיפור, אבל רציתי להמליץ בכל מקרה.
במשך המון זמן נהגתי להשתמש בדאודורנט המינרלי של גרנייה, בצורת הסטיק. אבל היו לי שתי בעיות עיקריות איתו. הראשונה היא שהוא תמיד היה משאיר לי סימנים לבנים על הבגדים, ומרוב שהוא חזק הוא גם לא היה יורד מהם, לא משנה כמה כביסות הבגד עבר. יש לי כמה חולצות שנאלצתי להיפרד מהן לשלום....
הסיבה השניה היא שכאשר התחלתי להתעניין קצת יותר בנושא הניסויים בבע"ח, למדתי שגרנייה שייכת לתאגיד לוריאל אשר מבצע ניסויים בבעלי חיים. לכן, התחלתי לחפש חלופות וגיליתי שהדאודורנטים בצורת רול און נהדרים, ולמרות שנמנעתי מהם שנים רבות הם עושים את העבודה נהדר ולא מלכלכים את הבגדים (למרות שלוקח להם מעט יותר זמן להתייבש על העור).
הדאודורנטים בתמונות למטה הם אלה שאני ניסיתי בתקופה האחרונה והייתי ממליצה לנסות.


דאודורנט אובלפיחה של פרולטה. נקנו בניו-פארם תמורת 10 ש"ח (האחד)

דאודורנט לעור רגיש של סבוקלם. נמכר במארז יחד עם דאודורנט מיני לנשיאה בתיק תמורת 30 ש"ח (במבצע)

דאודורנט רול און של לייף (סופר פארם) נמכר במבצע ב - 10 ש"ח.



עד כאן להיום, מקווה שנהניתן לקרוא.
כמו תמיד אני אשמח לראות את תגובותיכן ולהגיב על שאלות.
שיהיה סוף שבוע נהדר :) ,
דפי.

2 תגובות: