יום רביעי, 21 במרץ 2012

Sleek peek

בפוסט הזה אסקור בקצרה שתי פלטות של Sleek. סליק היא חברת איפור בריטית שמוצריה ידועים באיכותם הגבוהה על אף המחירים הנמוכים שלה. אני חושבת ששני המוצרים הכי מדוברים של סליק ברשת הם פלטות הצלליות והסמקים שלהם.

אתר החברה מבצע משלוחים גם לישראל ולאחרונה רכשתי דרכו 2 פלטות צלליות.
הראשונה היא פלטת Au Naturel המכילה 12 צלליות בגוונים ניטרליים (כפי שבטח הבנתן משמה).
חיכיתי שהפלטה הזו תחזור למלאי במשך כמה חודשים. אפילו באיביי לא ניתן היה לרכוש אותה, אלא במחירים מופקעים.
ביום שראיתי שחזרה למלאי לא חיכיתי יותר מדי וביצעתי הזמנה.





מרבית הצלליות הן בגימור מט ומעט מהן בגימור שימרי. בבלוג הזה תוכלו למצוא סווצ'ים של הפלטה הזו. תכננתי להכין כאלה בעצמי אבל מפאת מחסור בזמן ובתאורה מתאימה החלטתי לחפש את הסווצ'ים ברשת והם מדויקים למדי.

הפלטה הנוספת נקראת Storm ואפשר לומר שגם הגוונים שלה יחסית חמימים. היו אף כאלה שטענו כי הגוונים שבה מזכירים (רחמנא ליצלן) את אלה של ה - Naked Palette המהוללת של אורבן דקיי.













בבלוג הזה תוכלו למצוא סווצ'ים של Storm. במקרה של הפלטה הזו מרבית הצלליות הן שימריות או מנצנצות.

ועכשיו לדעתי עליהן....אז חברותיי היקרות, כל השמועות נכונות. אלה הצלליות הדראגסטוריות הכי פיגמנטיות שנתקלתי בהן. מספיק מגע קל ומתקבלת כמות נכבדה של פיגמנט. אין לי עוד הרבה מה לומר חוץ מזה שהן מהממות. הפלטה שתיכננתי לרכוש במקור הייתה ה - Au Naturel, אך בעת ההזמנה החלטתי להתפרע ולרכוש גם את הסטורם. למרבה הפלא דווקא ה - Storm היא זו שהתרשמתי מגווניה יותר כשקיבלתי את המוצרים. הצבעים שלה קצת יותר חיים ולמרות שאני דווקא חובבת גדולה יותר של צלליות מאט זו נראה לי הפלטה שאעשה בה יותר שימוש (יש לי גם הרגשה שאיכשהו הצלליות בה טיפה יותר פיגמנטיות מאלה של האו נטורל).
מבחינת העמידות, לא ניסיתי אותן ללא פריימר, אך עם פריימר הם החזיקו מעמד לא רע בכלל, למרות שכשחזרתי הביתה מיום לימודים של 10 שעות כבר כמעט ולא היה ניתן להבחין בהם - אבל יש דברים שגם אני
לא מצפה מהאיפור שלי, ולשרוד במשך 12 שעות זה אחד מהם.

אני חייבת רק לציין שני דברים שהיו נראים לי מוזרים כשפתחתי את החבילה ואולי למישהי מכן תהיה התשובה.
א'  - כפי שניתן לשים לב, שתי האריזות אינן זהות (על אחת כתוב שם החברה בענק ועל אחת בקטן).
ב' - מהתמונות באתר החברה ובכלל ברשת, היה נראה כי פני השטח של הצלליות נראה כמו שמיכת פיקה (משבצות) ופני השטח של הצלליות שאני קיבלתי הוא חלק :/.

דבר אחרון... לא יודעת למה אבל הייתי בטוחה שהצלליות יותר גדולות וכשפתחתי את הפלטות מעט התאכזבתי. על העטיפה כתוב כי כל צללית הינה בגודל של 1.1 גרם.
בסה"כ אלו לא דברים שמפריעים לי יותר מדי, האיכות של המוצר חשובה יותר, פשוט רציתי לשתף אתכן במחשבותיי.

* מחיר כל פלטה הוא: 10.5$. מחיר משלוח הוא:13.5$.
אני קניתי בזמן שהיה מבצע על משלוחים ולכן שילמתי מחצית מסכום המשלוח הרגיל.
* באתר של סליק קיימת הצהרה שהם אינם מנסים את מוצריהם על בע"ח בשום שלב של ייצור המוצרים :).

זהו זה להפעם,
מקווה שנהניתן ואשמח לקבל את תגובותיכן ושאלותיכן.
עד לפוסט הבא ;)













4 תגובות:

  1. וואו שתי הפלטות ניראות ממש יאמי יאמי!!

    השבמחק
  2. אין ספק שעשית עסקה מוצלחת. גם במחיר וגם בבחירת הגוונים.
    לגבי הגימור השונה, כל עוד קנית את זה מהחברה עצמה, אז מן הסתם זה שנוי טכני אצלם ואין מה לחשוש.
    תתחדשי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אפרת :) אני אכן חובבת עסקאות טובות...
      אני מניחה שהחברה פשוט עוברת לאריזות חדשות

      מחק